Julegave til 18-åring og 15-åring

Når de er så store så får de noe tilpasset personen. Jeg gir ofte bøker, igjen tilpassa personen (den typen bok de liker/trenger)
 
Gavekort på kjøpesenter har jeg gitt. Og de blitt kjempeglad for. Da kan de kjøpe seg nøyaktig det de vil og slå sammen med annet.

Ellers er vel sminke. Parfyme. Treningsklær. Treningsbag. Klær generelt noe for jenter.

Gutter er også treningsbag, gamingytstyr, pcspill, høytalere, treningstøy, fotballgreier om de er fan av slikt da.

Føler jeg da når jeg ser på mine nieser og nevøer.
 
Hvorfor ikke?

Da ville jeg nok gått for parfyme/sminke til en jente og kanskje noe spillgreier eller sportsting til en gitt.
Enkleste er vel å spørre dem hva dem ønsker seg?
De ønsker seg aldri noe.
Fordi jeg egentlig ikke gir gavekort til jul( bortsett fra i spesielle tilfeller)
 
Last edited:
Det finnes et sånt kart der man kan skrape frem hvor man har vært. Tror blant annet det finnes på teknikkmagasinet. Det er litt allright i den alderen vil jeg tro. Kult å ha på veggen og skrape frem år for år og tur for tur. Avhenger jo at de er fra en familie som har reist og skal reise litt.
 
Det finnes et sånt kart der man kan skrape frem hvor man har vært. Tror blant annet det finnes på teknikkmagasinet. Det er litt allright i den alderen vil jeg tro. Kult å ha på veggen og skrape frem år for år og tur for tur. Avhenger jo at de er fra en familie som har reist og skal reise litt.
ja vi har hatt det til kengubarnet
 
Jeg gir til ei som nå er 17,5 og hu får bøker, spill, tusjer. Men slikt kommer jo gjerne Ann på interesser, hva liker de å gjøre?
 
Back
Topp