Julebrus!

Ringnes som styrer showet der, blir spennende å se.
Det er det,men de var ganske sikker i sin sak at det ble siste året i fjor... min bestefar jobbet på Dahls,og har fått 2 kasser julebrus hvert år..framtil i fjor :( blir trist å ikke få noe i år... men er jo god i plast også,men ikke best :)
 
Det er det,men de var ganske sikker i sin sak at det ble siste året i fjor... min bestefar jobbet på Dahls,og har fått 2 kasser julebrus hvert år..framtil i fjor :( blir trist å ikke få noe i år... men er jo god i plast også,men ikke best :)
Glass er alltid best:)
 
Skal de slutte?
Dahls ble jo lagt ned,og Ringnes tok over. Sa i fjor at det ble siste året med glassflasker,da brusen kun skal sendes til Trøndelag.
 
Det er det,men de var ganske sikker i sin sak at det ble siste året i fjor... min bestefar jobbet på Dahls,og har fått 2 kasser julebrus hvert år..framtil i fjor :( blir trist å ikke få noe i år... men er jo god i plast også,men ikke best :)

Triste greier ihvertfall. Jeg kommer aldri til å drikke annen julebrus, d er sikkert og visst.
 
Triste greier ihvertfall. Jeg kommer aldri til å drikke annen julebrus, d er sikkert og visst.
Ikke jeg heller :( men de blir produsert å tappet på Gjelleråsen,men det er ikke det samme på plast altså...
 
Sørlandets julebrus er best. CB og Hamar& Lillehammer på en delt andreplass.
 
Lillehamner og Hamar julebrus
 
Sørlands julebrus på første og CB på andre :D og julmust fra Sverige , er must å kjøpe med seg hjem hvis jeg er innom grensa når de har det :) ImageUploadedByBV Forum1442785371.956378.jpgImageUploadedByBV Forum1442785382.123719.jpg
 
Beklager, men dere tar alle feil (utenom de som er enige med meg). Berentsen julebrus på glassflaske er den desidert beste!
 
Back
Topp