Jul ♥

Skal feire hjemme hos oss selv for første gang[emoji33] Orker ikke reise med fly med to bleiebarn som fortsatt sover i vogn på dagtid begge to[emoji12] Så dette blir spennende, og faktisk litt "trist" å være så langt borte fra familien. Men får besøk av lillebror og samboeren hans hele jula da[emoji4]
 
Vi skal ha julen hjemme hos oss i nyhuset vårt for første gang! Vi har alltid (eller siden vi ble sammen for 6år siden) feiret hos mine svigerforeldre og mannens familie, men i år spurte svigermor om vi kunne ha det hos vårs.
Litt greiere sånnsett med 2 unger og at vi har bedre plass. Vi blir mellom 11-14 til bords med ungene

Mannen min ville også at vi skulle ha det hos oss, for i våres gikk bestemoren brått bort og det ville være greit med et miljøskifte ❤️ Blir veldig sårt uten henne kjenner jeg, men livet stopper ikke opp :(
 
Jeg og mini feirer med min familie. På oddetallsår er alle søsknene mine der.
Samboer blir med og feirer der for første gang Om han får fri fra jobb.
 
Skal feire hjemme for første gang, bare oss 5[emoji28] blir spennende[emoji85] litt vemodig, men vi er så mangen når slekta skal samles nå, at det blir bare kaos med mange barn, lyd og pakker. Derfor valgte vi å vere hjemme alene med våre barn, slik at vi kan konsentrere oss fullt og helt om dem[emoji16]
 
Skal feire hos mine foreldre [emoji4] regner med det er siste gang på leeenge, er 7 timers biltur,æ [emoji28]
 
Vi feirer hos svigers i år. Da blir det bare oss fem totalt. Jeg elsker jul med små barn lekende rundt, men vår lille gjør jo ikke akkurat det. Blir nok en stille og rolig julaften.
 
Har så lyst til å feire bare oss fire i år, men det kommer ikke samboer til å bli med på.
 
Vi skal feire i Møre hos min familie, svigers blir også med, pluss et par halvsøsken, så det blir koslig [emoji1][emoji173]️
 
Vi blir hjemme og får besøk av svigers. Vi har funnet ut at vi ikke orker å reise noen steder på julaften lenger men hvis noen ønsker å feire med oss er de hjertelig velkommen.
 
Blir første jula vi feirer hjemme hos oss selv ❤️ Gleder meg veldig! Hadde ikke hatt noe i mot å feire med min familie som bor 15min unna, men mannen vil at vi skal ha egen jul fra nå av. I fjor dro vi til hans familie på Sunnmøre (vi bor i Nord-Norge) og det var bare stress, så det skal bli godt med rolig jul i år med bare oss fire :)
 
Vi drar til mammaen min. Det er blitt en tradisjon.
 
Skal feire med svigerinna og familien hennes i år [emoji4] Svigers kommer nok også. Kjenner det er godt at jeg ikke skal stå for julemiddagen i år [emoji14]
 
Back
Topp