Jubeltråden

Jubler for 9+0 og at kvalmen har blitt bedre enn den var. Livredd den komme tilbake da!
 
I dag kom min snille og fine nabo inn med gave til meg, roser, tyggis, is og noe godt og drikke, gjett om jeg ble glad :Heartred
Jeg har lagt i to uker nå i sengen og en oppmuntring var virkelig godt og få :love7
Hurra for snille naboer og venner :Heartbigred
 
Jubler for at arbeidsdagen snart er over. Ble 10,5 time på jobb idag
 
Jubler over at kvalmen gav seg akkurat i tide til jobbstart!
 
Enda mer og juble for i dag, mannen laget favoritt kyllingsuppen min i dag :happy:
Det smakte himmelsk :love7
 
Jubler over tul! Alt bra med mini og ny termin!

Det jeg ikke skjønner er hvordan de teller uker.. For når jeg har telt 40+3 uker har jeg termin 5.mars, da skal jeg være 9+4 i dag. Har nå vært på ul og fått bekreftet at jeg er 9+4,men termin 2. Mars? Teller de ikke med de +3 dagene på ul termin?
 
Jubler over tul! Alt bra med mini og ny termin!

Det jeg ikke skjønner er hvordan de teller uker.. For når jeg har telt 40+3 uker har jeg termin 5.mars, da skal jeg være 9+4 i dag. Har nå vært på ul og fått bekreftet at jeg er 9+4,men termin 2. Mars? Teller de ikke med de +3 dagene på ul termin?
Termin 2. mars skal være 10+0 i dag.. Hadde termin 4. selv men ble flytta i går til 1., og jm skrev da 10+0. Det stemte også med at jeg trodde jeg var 9+3 I går før jeg dro på ul..
 
Termin 2. mars skal være 10+0 i dag.. Hadde termin 4. selv men ble flytta i går til 1., og jm skrev da 10+0. Det stemte også med at jeg trodde jeg var 9+3 I går før jeg dro på ul..
Ja det var noe sånt jeg trodde og, men legen sa at det sto termin nede i hjørnet på bildet jeg fikk med meg og der står det altså 2. Mars og fosteret er målt til 9+4. Så jeg vet ikke, men tenkte at jeg fpr ta utgangspunkt i at legen oppgir termin som stemmer.
 
Ja, altså den endelige kommer ikke før oul uansett. Hvis han sier 2. Mars hadde jeg forholdt meg til 10+0 i hvertfall [emoji4]
 
Back
Topp