Jubeltråden *mars18*

Jubler for 5 uker i dag!
 
Jubler for at bekkenet fortsatt oppfører seg, forrige gang på denne tiden lå jeg slått ut på stoffan [emoji122]
 
Idag har jeg vært skikkelig bitch og bestemt, vanligvis er jeg glad og rolig :p er enda det da! Men er noen hormoner som løper løpsk :p

Så det jubler jeg for [emoji13]
 
Jubler for at jeg går ut i ferie i morgen klokken 19![emoji33][emoji2] når jeg er tilbake på jobb er jeg 12 uker på vei og skal fortelle sjefen og kollegaer om spiren vår[emoji271][emoji7]
 
Jubler for at jeg turte å ta en digi-test i dag - skal være ca. seks uker på vei; venta til denne uka med å teste digitalt fordi jeg ville være sikker på å se 3+ :happy:
 

Vedlegg

  • 3 +.jpg
    3 +.jpg
    172,4 KB · Visninger: 54
Jubler for at jeg fortsatt er gravid, 5+4.
 
fb895fabf661dbb8ac2de80489acae0c.jpg

Jubler for et bankende hjerte [emoji176]
7+0

Hahahaa, åh, vi er omtrent likt på vei, hadde samme opplevelse som deg på UL i går: 7 uker, flott, bankende hjerte. Det er så GØY!!

Skjønner bare ikke _helt_ hvordan jeg skal klare skjule denne graviditeten fra folk på jobb i over en måned til... Plutselig er matvanene helt endra (gått fra å ha med hjemmelaga supersunn mat til å spise pizzasnurr fra Coop til lunsj, liksom...). Treningstøyet som jeg alltid skifter til før jeg drar fra jobb er aldri med lenger, og jeg sverger at jeg allerede kan se antydningen til en liten mage....

Ja ja, det legger ikke noen demper på gleden ved å være gravid, er bare så happy for at dette har skjedd! :D
 
7+4 og tul på fredag [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
 
Hahahaa, åh, vi er omtrent likt på vei, hadde samme opplevelse som deg på UL i går: 7 uker, flott, bankende hjerte. Det er så GØY!!

Skjønner bare ikke _helt_ hvordan jeg skal klare skjule denne graviditeten fra folk på jobb i over en måned til... Plutselig er matvanene helt endra (gått fra å ha med hjemmelaga supersunn mat til å spise pizzasnurr fra Coop til lunsj, liksom...). Treningstøyet som jeg alltid skifter til før jeg drar fra jobb er aldri med lenger, og jeg sverger at jeg allerede kan se antydningen til en liten mage....

Ja ja, det legger ikke noen demper på gleden ved å være gravid, er bare så happy for at dette har skjedd! :D
Jeg har fortalt det til alle på jobb. Denne kvalmen går ikke an å skjule.
Nå handler det egentlig bare om å komme seg igjennom de neste par dagene så er det to uker ferie :)
 
Back
Topp