Jubeltråd

Jeg jubler for å ha blitt gravid på første forsøk denne gangen. tok ut spiralen litt før påske, fikk en liten blødning i noen dager. Så ble jeg ganske bekymret da mensen aldri dukket opp. Tok noen tester i forge uke men dem var negative. Så i går kom en lite rosa strek , i dag tidlig en mye sterkere. Dette er mitt fjerde svangerskap og om alt går bra mitt tredje barn.
 
Er litt usikker på om jeg tør å juble enda! Fikk positiv test i dag på forventet mensdag!
Fødte min dødfødte gutt 25+6 8.februar..
Nå er jeg gravid igjen før termin som egentlig var 20 mai.

Jubler for muligheten for at det går bra denne gangen <3
 
Er litt usikker på om jeg tør å juble enda! Fikk positiv test i dag på forventet mensdag!
Fødte min dødfødte gutt 25+6 8.februar..
Nå er jeg gravid igjen før termin som egentlig var 20 mai.

Jubler for muligheten for at det går bra denne gangen <3

Trist å høre om tapet ditt, da er det ekstra fint at det gikk så raskt med ny spire :)
 
Er litt usikker på om jeg tør å juble enda! Fikk positiv test i dag på forventet mensdag!
Fødte min dødfødte gutt 25+6 8.februar..
Nå er jeg gravid igjen før termin som egentlig var 20 mai.

Jubler for muligheten for at det går bra denne gangen <3
Det var leit å høre om:( Denne gangen må det gå bra! ❤️
 
Jeg jubler for hver dag som går og ingen blødninger [emoji5] er 4+5 i dag og fremdeles endel symptomer[emoji5]
 
Jubler for at etter 2,5 års prøving og 3 innsett på IVF ser det ut som spiren(e) har klamret seg godt fast :) Har bestemt meg for å nyte graviditeten, og om jeg mister så tar jeg heller sorgen da enn på forskudd.

Mandag er blodprøve på sykehuset, og jeg håper jeg får time til TUL i samme slengen :D
 
213E7007-7325-4555-974C-FE22DB738D1C.jpeg Jubler for dette været!
 
Back
Topp