Jubeltråd

Jubler over at første legekontroll er gjennomført og henvisninger sendt.:) blir en tidlig ul også!:D
 
Jubler over at jeg fikk se et sterkt og bankende hjerte på TUL idag <3 Hadde en liten blødning og mistet nesten ALLE symptomer forrige uke, så var helt sikker på at dette skulle ende i en ny MA...men er 100 ganger mer positiv etter timen i dag :smiley-bounce012
 
Jubler over den fantastiske mannen min som står opp med 1åringen mens jeg kan ligge i senga og bare slappe av :happy:
 
Jubler for at det er helg, og jeg har bikket 5 tallet (5+0 i dag) xsmile9
 
Så deilig med en dag nesten helt uten kvalme! La det gå riktig vei, men kan gjerne få noen andre symptomer på at jeg faktisk er gravid hvis kvalmen velger å forsvinne[emoji85] for i dag har jeg ikke følt meg gravid og det er nesten litt skummelt[emoji85]
 
Jublet over å komme hjem fra jobb til nyvasket hus! Mannen har virkelig stått på før han skulle på kveldsvakt i dag ♡♡
 
Jubler for hyggelig fastlege og henvisning til gentest Jubler og for en fantastisk mann som holder ut med en noget grumpy dame :wacky:
 
Jubla litt for tidlig i går kveld for mindre kvalme enn på lenge, den er enda sterkere tilbake i dag :p men jubler for at jeg er gravid, og håper på bankende hjerte på tidlig ul etterhvert. 8+2 i dag :D
 
Back
Topp