Jubeltråd

Idag jubler jeg over å ha mye mer energi enn på lenge! Deilig å våkne opp og føle at "jøss, idag føler jeg meg faktisk fin, og ikke noe særlig plager av noe slag" [emoji4]
 
Jubler over å ha funnet hjertelyd med dopler [emoji3][emoji173]️ helt fantastisk opplevelse både for meg og barnefar

Fineste lyden i verden [emoji173]️
 
Jubler over at vi skal flytte igjen i August, til en leilighet som bedre passer oss og baby, og som er mye finere (vel og merke litt mindre enn vi har i dag) :D
 
I dag slapp vi nyheten til svigers. Vi var hos dem på middag.
Svigerfar begynte å hinte.. "Nå er det snart på tide med noe smått før dere blir for gamle..". Da svarer mannen:" Ja, det blir ikke lenge til."
Etter at bomben var sluppet, så sa svigerfar at han kunne se det på magen min og at det var derfor han begynte å snakke om det. Men han har maset om "smått" før også, så jeg vet ikke om han virkelig kunne se det.

De ble veldig glade, begge to :)
 
Jubler over å ha kjent tydelig spark! Både i magen og hånda når jeg holdt [emoji7] fantastisk følelse
 
Wow, det var tidlig! Gleder meg til det kjennes og synes utenpå her også.

Er 21+5, er kanskje tidlig [emoji5] første gang jeg er gravid. Må ligge på ryggen for at jeg skal kjenne det! Skvatt veldig da [emoji23] vet ikke om det synes enda, da jeg hadde hånda der. Gled deg [emoji7]
 
Er 21+5, er kanskje tidlig [emoji5] første gang jeg er gravid. Må ligge på ryggen for at jeg skal kjenne det! Skvatt veldig da [emoji23] vet ikke om det synes enda, da jeg hadde hånda der. Gled deg [emoji7]
Åja, nei da er det jo ikke tidlig i det hele tatt. [emoji23] Dette er novembergruppa, her er vi maks 14 uker på vei. [emoji6]
 
I dag kan jeg juble for at jeg har kommet til uke 12 og ikke minst for at jeg har en uke ferie.:happy:
 
Jubler etter første time hos jordmor hvor alt sto bra til med lille i magen og mammaen [emoji173] Fikk endelig høre livstegn fra lille skatten i magen, et nydelig sterkt hjerte [emoji813] 13+4 i dag
 
Juble over at æ om noen daga reise til Gdansk med 5andre damer å ska ha langweekend dær [emoji2]
 
Jubler fordi jeg nå har fortalt det til den nærmeste familien, og alle ble glade :). Jeg hadde forventet blandede reaksjoner. Men alle ser frem til dette og gleder seg!
Nå er det nok ikke lenge til nyheten når jungeltelegrafen heller, etter at minstemann på 10 og niesen min på 8 ble informert :laughing002.
 
Jubler over å ha fått sett babyen hos fastlegen i går. Veldig rask undersøkelse, men så babyen og ett bankende hjerte :D
 
Glad og takknemlig over hjertelyd hos jordmor og at jeg føler meg mer og mer gravid. Er mer komfortabel med å fortelle det også, mer bekvem og trygg. Nå får det bare spire og gro der inne. 14+4.
 
Back
Topp