Jubeltråd

Jubler for at jeg blir mer og mer kjent med lille. Nå vet når jeg kan forvente sprelling: etter middag, når jeg spiser is, i bilen og når jeg har lagt meg [emoji170]
Her er det også mye liv når jeg kjører bil. Noen ganger kan det være stille i flere timer. Når jeg setter meg i bilen og begynner å kjøre, så blir det liv i magen.
 
Her er det også mye liv når jeg kjører bil. Noen ganger kan det være stille i flere timer. Når jeg setter meg i bilen og begynner å kjøre, så blir det liv i magen.

Hær bli d stilt i magen når vi kjøre bil. Massevis av turning ellers.
 
Jubler for:
-Vi fikk hilse på en frisk og flott gutt på oul i dag [emoji170]
- ferien har startet og det er deilig vær [emoji274]
- alt er pakket og klart til tur i morgen tidlig [emoji594]

[emoji5][emoji5][emoji5]
 
Jubler over att eg kjenner tydelig spark no [emoji16] (kjent sidan midten av veke 20, er 22 no) kjenner det fortsatt ikkje utvendig! Men det kjem og mannen gler seg veldig [emoji177] Alt blir litt seinare når morkaka ligger framfor tydeligvis [emoji4]
 
Jubler i dag for
-kjenner spark tydelig hver dag
- å at vi i dag på privat UL fikk vite at det er ei jente som er mageboer denne gang
 
Her er det også mye liv når jeg kjører bil. Noen ganger kan det være stille i flere timer. Når jeg setter meg i bilen og begynner å kjøre, så blir det liv i magen.
Hehe, min første var stikk motsatt, hun ble alltid heeelt stille i bilen. Det fortsatte heldigvis etter at hun var født! [emoji28]
Lillesøster er foreløpig ekstremt aktiv på natta. Håper ikke dét er et tegn ...
 
Fantastisk dag i finnmark :) eneste minuset er kleggen som også følger med goværet [emoji14] vært på båttur i dag på varangerfjorden. Helt nydelig. Og lillegutt i magen er så aktiv at det synes skikkelig godt utenpå magen nå. [emoji14] artig når den danser overalt [emoji14]
 
Jubler med dere for de av dere som er så heldige å ha fått gått ut i ferie - nyt den! :)
 
Game of thrones! Game of thrones! Ææææææh, endeliiiiig! [emoji3][emoji119][emoji126][emoji51][emoji24]
Ja [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] hurra!!!
 
Back
Topp