Jubeltråd på åpent

Lykkespire<3

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Sensommerbarna 2016
Junilykke2018
Jeg fikk barnefri i noen timer i går, og drog ut på jakt etter noe til Lille i magen :D var utrolig herlig å tenke kun på Lille uten noen forstyrrelser. Var så lite utvalg i butikkene at jeg ente kun opp med bodyer :D

Jeg vet nemlig hva jeg vil ha, ingen hadde det jeg var ute etter...
Var på Name it, Lindex, Cubus, HM, Kappahl... Får vente og se om utvalget bedres, men fy søren så skuffa jeg var.

Jaja jeg fikk kosa meg alene, og nøt to kuler med is før jeg slo meg sammen med barnevakten i lekeland :D
 
Jeg fikk barnefri i noen timer i går, og drog ut på jakt etter noe til Lille i magen :D var utrolig herlig å tenke kun på Lille uten noen forstyrrelser. Var så lite utvalg i butikkene at jeg ente kun opp med bodyer :D

Jeg vet nemlig hva jeg vil ha, ingen hadde det jeg var ute etter...
Var på Name it, Lindex, Cubus, HM, Kappahl... Får vente og se om utvalget bedres, men fy søren så skuffa jeg var.

Jaja jeg fikk kosa meg alene, og nøt to kuler med is før jeg slo meg sammen med barnevakten i lekeland :D

Hva slags tøy ser du etter? Jeg vil ha mest mulig «skikkelig babytøy» som sparkebukser og sånn. Ikke dongridbukser f.eks :p
Tror barnas hus er min største sjanse..
 
Hva slags tøy ser du etter? Jeg vil ha mest mulig «skikkelig babytøy» som sparkebukser og sånn. Ikke dongridbukser f.eks :p
Tror barnas hus er min største sjanse..

Jeg også i skikkelige farger UTEN voldelig tegneseriefigur trykk, og helst med skikkelig bleie åpning, ( i form av kneppknapper) og jeg vil ha med bein i :)
Og ikke utrolig bråkete fælt mønster på :oops:

Jeg vil ha myke sparkebukser, noen pysjer, gensere og mulig noen sjorter :p i fine farger med søt uskuldig ikke overdrevet trykk på :)
 
Har dere sett at newbie lanserer en special edition nå den 20.02?[emoji5] den var veldig fin [emoji1374]
Polarnopyret har mye klær i knallfarger hvis dere leter etter det [emoji5][emoji6]
 
Har dere sett at newbie lanserer en special edition nå den 20.02?[emoji5] den var veldig fin [emoji1374]
Polarnopyret har mye klær i knallfarger hvis dere leter etter det [emoji5][emoji6]

Lindex som special edition er sånn jeg ikke liker desverre :(
For voldsomt mønster greier på.

Polarn og pyret hadde heller ikke det jeg er ute etter :( Sparkebukser, og pysjer med bein :)
Hadde noen fine bodyer da, men gidder ikke å kjøpe til 200kr stk...
 
Hurraaa, 24 uker i dag [emoji1][emoji170]
 
Hurra for 24 uker i dag, og vekst estimering i morgen :p
Og for at mannen min har fått fri, og blir med :p
 
84 dager igjen til termin.
Men de har kjempe mange kjekke nettsider. Husker ikke alle, men brumlebarn, hustandclaire, epleskrinet, babybanden...bare får å nevne noen.
 
55 dager igjen...nedtellingen har begynt...woop woop
 
Back
Topp