Jubeltråd!! :D

Jubler fordi hjertet til den lille begynte/begynner å slå idag, i følge BV's daglige oppdatering :D Vet jo at det kanskje ikke stemmer heeelt på dagen, men det er i alle fall kanskje begynt eller starter snart ;p
 
Jubler fordi hjertet til den lille begynte/begynner å slå idag, i følge BV's daglige oppdatering :D Vet jo at det kanskje ikke stemmer heeelt på dagen, men det er i alle fall kanskje begynt eller starter snart ;p

Er så rart å tenke på hvor fort det utvikler seg fra ingenting! :Heartred
 
Jubler for 3+4 idag!! Gurimalla, så heldige vi er!!! Skulle virkelig ønske at dei som slit og ikkje blir gravid, får oppfylt ønsket sitt og får oppleve den fantastiske følelsen det er å ha eit liv som veks inni seg ❤️❤️❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jubler for 5+2 :D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jubler for 5+5 i fag og for at jeg faktisk synes tiden går fort! Håøer det fortsetter!!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hurra for 4+6 ;) og at den digitale viser 2-3 uker nå, forrige uke sa den 1-2. Satse på at neste uke står det 3+ =)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hurra for positiv test idag - 5+3!! :D Hadde en liten magefølelse på det, men etter flere negative tester etter samme symptomer (sen mens, ømme pupper) turde jeg ikke helt å tro på det før det stod gravid i displayet. Hipp hurra! :D
 
Jubler for 5+5 i fag og for at jeg faktisk synes tiden går fort! Håøer det fortsetter!!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Synes også tiden går fort, samtidig som den ikke går fort nok, hehe. ;) 4 + 4 i dag! I morgen er det en uke siden jeg fant det ut! :)
 
Synes også tiden går fort, samtidig som den ikke går fort nok, hehe. ;) 4 + 4 i dag! I morgen er det en uke siden jeg fant det ut! :)

Hurra! Her var det en uke siden i går :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Hurra for positiv test idag - 5+3!! :D Hadde en liten magefølelse på det, men etter flere negative tester etter samme symptomer (sen mens, ømme pupper) turde jeg ikke helt å tro på det før det stod gravid i displayet. Hipp hurra! :D

Gratulerer! :D
 
Hurra! Her var det en uke siden i går :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Her var det også en uke i går! :-D Fant det ut samme dag, samtidig som vi er like langt på vei vi! Morsomt :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her var det også en uke i går! :-D Fant det ut samme dag, samtidig som vi er like langt på vei vi! Morsomt :D


Sent from my iPhone using BV Forum

Hihi, så gøy ! Morsomt om vi får samme termin på OUL da :p
 
For en herlig jubelgjeng da! Jeg sender også et fantastisk HURRA for at min kjære og jeg endelig har klart å bli gravid! Etter tre ivf-forsøk klaffet det! Er nå 4+3 og kjempespent på ukene som kommer :)
 
Huuurraa for 5 uker i dag ;) juhu! Bare 35 igjen <3 hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp