JUBELTRÅD :-)

Så en liten bønne på UL idag, ca 6 uker på vei. :) sjekket ikke hjertebank, men skal tilbake om 2 uker!
 
Er nesten 9 uker på veg er så lykkelig nå begynner eg endelig og tro på det
 
Juble for 5+3 over midnatt! Og ny tekst for dagen på appene mine :p
 
Jippi for at jeg i går tok blodprøve UTEN emlakrem! Jeg overlevde! Selvom jeg trodde jeg skulle dø, nesten.. Visste ikke om blodprøven før jeg var hos legen, og måtte ta den for å sjekke hcg, jern etc.. Puh!!!
 
Jubler for en herlig opplevelse på ul i dag, hvor jeg fikk sett et bankende hjerte! Lille var 14 mm lang og jeg ble satt fram noen dager. Er i dag 8+0 (ul sier 8+2, men utifra el er jeg 7+5, så setter meg derfor på 8+0) hipphurra! :D
 
Jubler for 3ting i dag!!! :)

1. Er 9+2 wuuuhuuu :)
2. Endelig skal vi ut å handle nytt teppe, etter jeg har mast i 2dager! :D (måtte hive di vi hadde etter påbygget vårt, fullt av ekkelt byggestøv)
3. Jeg slepper å hive ned takstein fra taket i dag.. DET REGNER!!! :) Jippiiiiiii :)
 
6+6 i dag. Fullgåtte 7 uker i morgen:D Velsig glad og lykkelig tross alle plagene og migrene hver dag. Jenta mi blir verdens beste storesøster<3<3
 
Ikke bare er jeg 10uker i morgen og nærmer meg derfor 12uker med stormskritt.

Men kjøpte meg nye sko i går (den O'Store skolykken :p ).
Vårsko, typ "hverdagsjoggesko" som er gode å gå i - også som gravid. Hurra! (Synes ikke dem ble så fine på bilde som det jeg synes dem er i virkeligheten :) )

ImageUploadedByBV Forum1425217694.231004.jpg
 
Jubler for uke 10+0 xsmile2
 
Jubler for 8+0 og for å ha sett et bankende hjerte på UL i går! :)
 
Jubler for 10+2 og første kontroll i dag! :-D
 
Jubler for at de små blødningene jeg hadde i går stoppet:) Håper det bare et uskyldig. Skal til legen i morgen. Håper spiren holder seg der;)!!
 
Back
Topp