Jentene fra Bergen!

Balder13

Flørter med forumet
Hvordan går det med dere? Fått baby enda?

Jeg er for øyeblikket 1 dag på overtid og ingen tegn på at fødsel er like rundt hjørnet -.- er førstegangsfødende, så alle tegn og bevegelser blir jo helt overanalysert!
 
Termin i morgen, men skjer ingenting her foreløpig! Kommer sikkert på lørdag for da har samboer bursdag :p
Skjønner godt hva du mener, har trodd hver dag i en uke at jeg kommer til å føde, og våknet like gravid dagen etterpå!
 
Ble en liten vossatass 9 dager på overtid 12 juli.
Kjedelig å gå og vente, heldigvis komner det baby til slutt ☺
 
Lille kom for 2 uker siden. Ett par dager før tiden. Man glemmer heldigvis hvor lei man var på slutten, når babyen kommer :) Jeg hadde ingen tegn før fødselen var i gang med noen av mine ;)
 
her er lille strilen blitt 2uker i dag❤ kom 4dager på overtid, her var det ingen tegn på at noe var på gang før riene kom med 3min mellomrom med en gang :)
 
Fikk mi jente forrige torsdag, 21 juli, hun er nå 9 dager idag. Kom 4 dager på overtid :) tøff fødsel, og sliter litt enda etter fødsel med å hente meg inn pga diverse komplikasjoner. Men er heldigvis ferdig og det går bedre for hver dag :) Nyter lille tulla vår ❤ Startet med murring i ryggen kvelden før til meg, ellers ingen tegn før da :) Lykke til! :)
 
Fikk 3uker før termin... Så lille er allerede 6uker
 
Back
Topp