Jeg meldte meg inn istad

Cassy90

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Vårspirene 2021
Her kjem jeg! Fikk min første (eller andre.. var veldig usikker på testen for en uke siden) positive test idag. Og med diverse utregninger har jeg menstermin 2. Oktober til mitt aller første barn [emoji85] skummelt, men herlig! Samboeren jobber i barnehage- og jeg jobber mitt første år som nyutdannet lærer. Stakkars unge [emoji23][emoji849][emoji39] Elsket og ønsket er det lille nurket - og selv om samboeren for livet av seg ikke tror på meg før han ser det skriftlig fra legen, så er vi veldig glade idag. [emoji5]

Gleder meg til å dele og lese om mine og deres oppturer og nedturer..

Lyst til å skrike det til verden.. men skriker det her isteden: Herregud, alle sammen!! Vi skal bli foreldre [emoji85][emoji85]
 
♡♡ gratulerer♡♡
Er helt fantastisk å bli foreldre. Dere vil kjenne på en kjærlighet dere ikke visste eksisterte.
Det er fantastisk, og verdt hver eneste våkennatt, tåre og svette
 
Her kjem jeg! Fikk min første (eller andre.. var veldig usikker på testen for en uke siden) positive test idag. Og med diverse utregninger har jeg menstermin 2. Oktober til mitt aller første barn [emoji85] skummelt, men herlig! Samboeren jobber i barnehage- og jeg jobber mitt første år som nyutdannet lærer. Stakkars unge [emoji23][emoji849][emoji39] Elsket og ønsket er det lille nurket - og selv om samboeren for livet av seg ikke tror på meg før han ser det skriftlig fra legen, så er vi veldig glade idag. [emoji5]

Gleder meg til å dele og lese om mine og deres oppturer og nedturer..

Lyst til å skrike det til verden.. men skriker det her isteden: Herregud, alle sammen!! Vi skal bli foreldre [emoji85][emoji85]
Ååååå for en entusiasme!! Så glad jeg blir av å lese innlegget ditt :D

Gratulerer så mye! Håper du får ett herlig svangerskap!

Og velkommen hit til Babyverdens forum!! Rop ut om du lurer på noe eller trenger hjelp ;)
 
Gratulerer så mye :)
 
Velkommen og gratulerer så mye [emoji173][emoji16]
 
Back
Topp