Jeg har begynt å tenke vogn :P

Hvordan er 3-hjulunger på vinterføre og ulent terreng?


♡Termin 20. februar ♡
 
Hvordan er 3-hjulunger på vinterføre og ulent terreng?


♡Termin 20. februar ♡

Kommer ann på dekkene... I testen gjort at 500foreldre for Babyjogger kom den høyt opp i sludd og snø:) De andre vet jeg ikke:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lykkeloppa: har enda til gode å se en som er skuffet over City eliten til Babyjogger!:) ville sett den på butikk!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Kunne tenke meg en city mini som trille når baby blir litt større... Og som vogn nr 2, skal ha en robust 4-hjuling. Sørlands vinterføre er ille og her nytter ikke en 3hjuling. Og så bor jeg nærme Hove om det sier deg noe og der er det også best med 4 hjul.

Men må legge til at jeg hadde 3 hjuling som vogn nr 2 på guttungen, elsket den over alt!!!! :) så skal absolutt ha igjen men ikke til nyfødt.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Har bassom baby fra forrige barn, stor og god bag, gode hjul. Veldig fornøyd, så skal ikke ha ny til neste


Sent from my iPhone using BV Forum
Såg maaaange slike i Danmark nå i sommer! De er store, men flotte!
 
Vi har Mountain Buggy Urban Jungle fra før. Må bare kjøpe bag til da vi brukte den som sportsvogn til gutten vår :) Jeg er veldig fornøyd med den! Hadde først Emmaljunga Duo Edge, veldig fin vogn, men jeg syns den ble litt stor og tung :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Noen som har erfaring med Emmaljunga sin Viking(duo) ?
Vi har gått bort i fra tfk siden den ikke har vendbar sportsdel, og ønsker ikke ha ungene over hverandre. Vil ha de ved siden av hverandre.
 
Fikk kjøpt vogn i dag faktisk! Var ei som solgte sin brukte vogn. Emmaljunga duo Edge vogn med classic understell, 2011 modell :) Har gått gjennom vogna og alt ser heldigvis bra ut så langt :) selvfølgelig noen bruksflekker, men de skal jeg nok få bort :) Sparte flere tusen på å kjøpe den brukt, så mannen er fornøyd. Hehe :)
ImageUploadedByBV Forum1406654191.142643.jpg


-iPhone appen-
 
Back
Topp