Jeg er så lei..

B

Bekymret

Guest
Av å blø. Nå har har jeg blødd i over tre måneder, men det ser ikke ut som det vil stoppe. Først trodde jeg det var spiralen jeg hadde hatt i noen år, så jeg tok den ut 1. Oktober. Men ser ikke noe forskjell på blødningen.

Noen erfaringer?
 
Ta en tur til legen, eller en gynekolog.
 
Av å blø. Nå har har jeg blødd i over tre måneder, men det ser ikke ut som det vil stoppe. Først trodde jeg det var spiralen jeg hadde hatt i noen år, så jeg tok den ut 1. Oktober. Men ser ikke noe forskjell på blødningen.

Noen erfaringer?

Det finnes tabletter fort stoppe blødning. Jeg ville fått henvisning til gyn, det kan ikke være normalt å blø så lenge!
 
Av å blø. Nå har har jeg blødd i over tre måneder, men det ser ikke ut som det vil stoppe. Først trodde jeg det var spiralen jeg hadde hatt i noen år, så jeg tok den ut 1. Oktober. Men ser ikke noe forskjell på blødningen.

Noen erfaringer?
Hadde det sånn i vår, blødde tre uker i strekk. Alt så fint og flott ut hos gyn. Fikk primolutt, skulle ta di i ti dager. Da stoppa blødningen, fikk mens rett etter jeg slutta med primolutt og da var ting normalisert igjenn.
 
Av å blø. Nå har har jeg blødd i over tre måneder, men det ser ikke ut som det vil stoppe. Først trodde jeg det var spiralen jeg hadde hatt i noen år, så jeg tok den ut 1. Oktober. Men ser ikke noe forskjell på blødningen.

Noen erfaringer?

Hvis du blør konstant, og ikke har spiral eller går på noen medisiner, må de undersøke deg igjen. Har du fått full undersøkelse med UL og alt?
 
Få henvisning til gynekolog!
 
Back
Topp