Januarjentenes lengste skravletråd!!

x1x*MiniSatan*

Forumet er livet
Noen skravlesyke her i dag? Jeg er skikkelig skravlesyk, har lyst til å lage en LANG tråd av dette her! Fortell meg noe morsomt da, anyone? [:D][:D]
 
Edit: Siden dette nå utvilsomt er blitt vår lengste skravletråd, så erstatter jeg spørsmålstegnet med noen utropstegn! [:D]
 
Jaja da får vi bare begynne å skravle da, så er det vel noen som hopper på etterhvert! [;)]
Sitter her og ser på Disney channel sammen med ungene jeg. De skal snart legge seg. Brandy og Hr. Vissvass er noe av det kjedeligste jeg vet! Men ungene syns det er kult........
 
Hei er du tilbake!!! Morro!!
 
Skal du være med på treffet eller??
 
ORIGINAL: jeanceline

jeg ser på oprah, huff stakkars folk som opplever så fæle ting i livet sitt [:(]

tenk å bli solgt som slave som 8åring [:(][:(]

 
Jeg pleier ikke være sånn, men merker at jeg må skjermes for sånne ting om dagen........
Må få lov å leve litt "rosa sky" om dagen....
 
ORIGINAL: Tvillingboyz

Hei er du tilbake!!! Morro!!

Skal du være med på treffet eller??

 
Heisann sveisann! [:D] Jeg får ikke kommet meg opp på Tveita med ungen på slep, så det får vel heller bli neste gang. Eller kanskje jeg inviterer til sånn spontan-treff en fredag igjen?? Det var jo kjempekoselig sist i hvert fall!! [:D]
 
ORIGINAL: *Mini*

Jaja da får vi bare begynne å skravle da, så er det vel noen som hopper på etterhvert! [;)]
Sitter her og ser på Disney channel sammen med ungene jeg. De skal snart legge seg. Brandy og Hr. Vissvass er noe av det kjedeligste jeg vet! Men ungene syns det er kult........

 
ha ha.. vissvass gjemte seg inne i et tre med ører som hadde superører... og bla bla bla...
Robin roper ut og holder meg oppdatert på disney channel skjønner du!!! Fatter ikke at du orker
å se på det i stua assa.. [8D] Snill mamma du [:D]
 
(Og jeg ber ikke om det)
 
ORIGINAL: jeanceline

jeg ser på oprah, huff stakkars folk som opplever så fæle ting i livet sitt [:(]

tenk å bli solgt som slave som 8åring [:(][:(]

 
Uff, jeg får ta dette som en advarsel og ikke skru over på tv3. Tåler ikke sånne tragiske historier for tiden (og det gjør jo ikke ungene heller da, for den saks skyld)
 
ORIGINAL: Lena 74

ha ha.. vissvass gjemte seg inne i et tre med ører som hadde superører... og bla bla bla...
Robin roper ut og holder meg oppdatert på disney channel skjønner du!!! Fatter ikke at du orker
å se på det i stua assa.. [8D] Snill mamma du [:D]

(Og jeg ber ikke om det)

 
Med en 3-åring i hus så lønner det seg å se det samme som ungen ser, for det kommer garantert til å bli snakket om det senere! Mye lettere å snakke om det hvis jeg faktisk vet hva jeg snakker om! [;)]
 
Har ikke noe morsomt å fortelle men kan hjelpe deg å lage en LANG tråd [:D]
Har vært å spist på Dollys i dag (åpna ny i moss), resten av kvelden skal jeg tilbringe hjemme alene for sambo skal se på fotballkamp på en pub med gutta...( fotball er sååå kjedelig! )
Bare kose meg jeg nå...[:D]
 
Kult at du vil være med å lage lang tråd!!! Skal vi ha 100 sider som mål eller? heheheh [:D]
 
Bor du forresten i Moss?
 
100 høres bra ut, bare det å holde seg våken da...hihi...
 
Jepp bor i Moss [:@] 
Men flytter hjem til Sarpsborg nå i desember
 
Skal ta over huset til mor & far... home sweet home...[:D]
 
Har sikkert sagt det her men hvor bor du?
 
ORIGINAL: jeanceline

Jeg vil ha ny stjerne men det er enda flere 100 innleg til det da hehe så får bare bable masse tull hehe :P

 
Ikke 100 innlegg, 100 sider!! [:D][:D]
 
ORIGINAL: *Mini*

ORIGINAL: Lena 74

ha ha.. vissvass gjemte seg inne i et tre med ører som hadde superører... og bla bla bla...
Robin roper ut og holder meg oppdatert på disney channel skjønner du!!! Fatter ikke at du orker
å se på det i stua assa.. [8D] Snill mamma du [:D]

(Og jeg ber ikke om det)


Med en 3-åring i hus så lønner det seg å se det samme som ungen ser, for det kommer garantert til å bli snakket om det senere! Mye lettere å snakke om det hvis jeg faktisk vet hva jeg snakker om! [;)]

 
Jeg prøver fortvilet å få han til å snakke om virkelighet og ikke tegnefilm jeg da...
Blir sååå mye svada, men han lever helt i sin egen verden!! he he..
 
ORIGINAL: RobinAlexanders_mum

100 høres bra ut, bare det å holde seg våken da...hihi...
 
Jepp bor i Moss [:@] 
Men flytter hjem til Sarpsborg nå i desember
 
Skal ta over huset til mor & far... home sweet home...[:D]

Har sikkert sagt det her men hvor bor du?

 
Sarp da gitt! Er det noe å lengte etter lissom??? [;)]
 
ORIGINAL: *Mini*

ORIGINAL: jeanceline

Jeg vil ha ny stjerne men det er enda flere 100 innleg til det da hehe så får bare bable masse tull hehe :P


Ikke 100 innlegg, 100 sider!! [:D][:D]

 
Eru gal eller???!!! Hva med 10 sider...[8D]
 
hei hei! jeg sitter her med tusen tanker i hodet,[&:] samtidig som jeg ser på hotel cæsar[:D] men som sagt så surrer det altfor mange tanker i hodet nå for tiden.. jeg har ikke lengre bare meg selv å tenke på, men skal også ta vare på en forsvarsløs liten gutt.. åsså ska jeg studere ferdig, og så har jeg nettopp funnet ut at jeg ikke får så mange penger som jeg trodde.. ååååååååååå.. nå er jeg litt matt altså! ikke pga lillegutt, for gleder meg kjempe mye til han kommer! men tenk at jeg ( surrete meg) skal få alt til å stemme for at han skal ha det bra. det hører visst mange bekymringer til det å få barn.
 
ORIGINAL: Lena 74

ORIGINAL: *Mini*

ORIGINAL: Lena 74

ha ha.. vissvass gjemte seg inne i et tre med ører som hadde superører... og bla bla bla...
Robin roper ut og holder meg oppdatert på disney channel skjønner du!!! Fatter ikke at du orker
å se på det i stua assa.. [8D] Snill mamma du [:D]

(Og jeg ber ikke om det)


Med en 3-åring i hus så lønner det seg å se det samme som ungen ser, for det kommer garantert til å bli snakket om det senere! Mye lettere å snakke om det hvis jeg faktisk vet hva jeg snakker om! [;)]


Jeg prøver fortvilet å få han til å snakke om virkelighet og ikke tegnefilm jeg da...
Blir sååå mye svada, men han lever helt i sin egen verden!! he he..

 
Mhm jeg vet! Men jeg prøver liksom å ta litt del i det da, for jeg tenker at de kanskje setter pris på at jeg er opptatt av det samme som dem. Klarer jo ikke å henge med da [8|] i Brandy & Hr Vissvass og Bratz og Witch og Barbie og fanden og hans oldemor!
 
ORIGINAL: RobinAlexanders_mum

ORIGINAL: *Mini*

ORIGINAL: jeanceline

Jeg vil ha ny stjerne men det er enda flere 100 innleg til det da hehe så får bare bable masse tull hehe :P


Ikke 100 innlegg, 100 sider!! [:D][:D]


Eru gal eller???!!! Hva med 10 sider...[8D]


Glem det... jeg så det..
 
ORIGINAL: RobinAlexanders_mum

ORIGINAL: *Mini*

ORIGINAL: jeanceline

Jeg vil ha ny stjerne men det er enda flere 100 innleg til det da hehe så får bare bable masse tull hehe :P


Ikke 100 innlegg, 100 sider!! [:D][:D]


Eru gal eller???!!! Hva med 10 sider...[8D]

 
Hehehe det gjelder å ha ambisjonene i orden vet dere!! [:D]
 
ORIGINAL: jeanceline

ORIGINAL: *Mini*

ORIGINAL: jeanceline

Jeg vil ha ny stjerne men det er enda flere 100 innleg til det da hehe så får bare bable masse tull hehe :P


Ikke 100 innlegg, 100 sider!! [:D][:D]


Hihi okai jeg blir med på den [;)]

 
Spørs vel om vi kommer helt til 100, men vi kan jo gjøre et hederlig forsøk! Når vi klarte 5 sider med diskusjon om en bleiebøtte, så må vi vel klare minst 10 med skravling syns jeg! [:D]
 
Back
Topp