Januar 19 er i gang :D

Jeg vurderte satse på januar 19. Syntes august begynte å bli i seineste laget på året.
 
Veldig rart å tenke på at jeg tilhørte Jan/feb -18. Straks vært gravid i mer eller mindre et helt år, og fortsatt ikke i mål [emoji13]
 
Veldig rart å tenke på at jeg tilhørte Jan/feb -18. Straks vært gravid i mer eller mindre et helt år, og fortsatt ikke i mål [emoji13]
Med første var det først 12 uker, så 2 uker pause og så nesten 42 uker. Mye å gå gravid over et år...
 
Med første var det først 12 uker, så 2 uker pause og så nesten 42 uker. Mye å gå gravid over et år...
Strengt tatt er jo de 2 ukene pause uke 1 og 2 av de 42. 10+40 uker da:)
 
Med første var det først 12 uker, så 2 uker pause og så nesten 42 uker. Mye å gå gravid over et år...

Det er lenge. Jeg hadde litt over 12 uker med bolla, 14 ukers pause (prøving, så var jo innbilt gravid to uker hver mnd) og nå siste innspurt med parasitten. Kan nesten ikke tro at jeg er så dum at jeg vil dette på nytt allerede neste år [emoji23][emoji23]. Må kanskje tyde på at premien er bra...
 
Veldig rart å tenke på at jeg tilhørte Jan/feb -18. Straks vært gravid i mer eller mindre et helt år, og fortsatt ikke i mål [emoji13]

Know the feeling. Desember 17+Juni18 her. Totalt 16(14) veker gravid FØR Augustbabyen vart til..føler også at eg har gått gravid i eit år allerede..
 
Herlig. [emoji16] Føler tiden går fort, mens mitt eget svangerskap går sent.
 
Know the feeling. Desember 17+Juni18 her. Totalt 16(14) veker gravid FØR Augustbabyen vart til..føler også at eg har gått gravid i eit år allerede..

Da er du enda verre stilt enn meg... Skal bli godt å komme i mål! [emoji1303]
 
Helt sykt! Testing, kvalme og bekymringer over sa/ma føles veldig fjernt nå
 
Det føles som et år siden vi stakk tåen over her. Nå har vi begge beina og ei svær kule foran. :p
 
Jeg husker jeg tittet innom forumet og tenkte at jeg kan ikke melde meg inn riktig enda, er jo bare 2+5. Må vente på positiv test først:)
 
Det er lenge. Jeg hadde litt over 12 uker med bolla, 14 ukers pause (prøving, så var jo innbilt gravid to uker hver mnd) og nå siste innspurt med parasitten. Kan nesten ikke tro at jeg er så dum at jeg vil dette på nytt allerede neste år [emoji23][emoji23]. Må kanskje tyde på at premien er bra...
Tenker dere å få to tette? Det har vi også planer om :)
 
Tenker dere å få to tette? Det har vi også planer om :)

Jeg begynner å bli gammel, så hvis vi skal rekke sistemann, må vi bare hive oss rundt med to tette [emoji1303]. Februar 2020 er målet for flere av oss her inne, så vi kan opprettholde denne fine skravlegjengen [emoji56][emoji41]
 
Jeg begynner å bli gammel, så hvis vi skal rekke sistemann, må vi bare hive oss rundt med to tette [emoji1303]. Februar 2020 er målet for flere av oss her inne, så vi kan opprettholde denne fine skravlegjengen [emoji56][emoji41]
Høres ut som en god plan :) Når ca blir man gravid da? Mai/juni 2019? Jeg vil ha to ganske tette. Men vil lissom ikke ha 10 mnd mellom dem. Det tror jeg er en stor påkjenning for kroppen...
 
Høres ut som en god plan :) Når ca blir man gravid da? Mai/juni 2019? Jeg vil ha to ganske tette. Men vil lissom ikke ha 10 mnd mellom dem. Det tror jeg er en stor påkjenning for kroppen...

Jepp mai/juni 2019. Blir ca 19 mnd mellom for min del da, så parasitten har ikke rukket å bli et år før jeg må være gravid på nytt. Det blir sikkert slitsomt, men sånn er det å bli gammel og høre klokka tikke [emoji39].
 
Men altså!
 
Jeg begynner å bli gammel, så hvis vi skal rekke sistemann, må vi bare hive oss rundt med to tette [emoji1303]. Februar 2020 er målet for flere av oss her inne, så vi kan opprettholde denne fine skravlegjengen [emoji56][emoji41]
Her satser vi nok på våren 2021! Vil gjerne ha minst 2 år mellom første og andre, men så vil jeg og ha på våren og ikke høsten neste gang så jeg kan gå hjemme hele sommeren :angelic: Regner med det kommer en nr. 3 og (muligens nr. 4 :D), da har jeg foreløpig ikke et problem med tettere enn 2 år. Men tenker vi må prøve ut 1 unge før vi snakker for høyt om det :p
 
Back
Topp