Jakten på symptomer

LuckyH

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Kjenner jeg friker litt ut.. føler ikke jeg har noen symptomer på graviditet, forrige gang jeg var gravid hadde jeg masse symptomer (endte i MA).

Er det noen andre som har det slik eller har noen gode råd?
 
Hvor langt er du da ?
 
Okei. Noen dager foran meg da.
Jeg har kun ømme bryst,trøtt på ettermiddagen... ellers veldig lite... tissetrengt.
 
Jeg er trøtt, men veit ikke om jeg er mer trøtt nå enn før jeg ble gravid. Håper noen symptomer kommer snart!!
 
Jeg er trøtt, men veit ikke om jeg er mer trøtt nå enn før jeg ble gravid. Håper noen symptomer kommer snart!!
De fleste sier kvalmen kommer neste uke (6+0). Kanskje du slipper ? Håper jeg slipper den verste !!
 
De fleste sier kvalmen kommer neste uke (6+0). Kanskje du slipper ? Håper jeg slipper den verste !!
Håper vi slipper unna det verste!! Forrige gang ble jeg sykemeldt pga kvalmen, ikke ideelt å jobbe i barnehage og bli kvalm av ingenting.
 
Håper vi slipper unna det verste!! Forrige gang ble jeg sykemeldt pga kvalmen, ikke ideelt å jobbe i barnehage og bli kvalm av ingenting.
Giiiirl I know !! Har samme jobb, så I feel you! Er «heldigvis» arbeidsledig nå,men håper jeg slipper å være superdårlig fordet! Er så forferdelig å være kvalm å spy!
 
Giiiirl I know !! Har samme jobb, så I feel you! Er «heldigvis» arbeidsledig nå,men håper jeg slipper å være superdårlig fordet! Er så forferdelig å være kvalm å spy!
Helt enig, det er helt forferdelig! Men samtidig er det jo "godt" å ha symptomer.
 
Har det akkurat likt som deg.....er 5+5. Skal på UL på torsdag.. kjenner meg veldig nervøs for at det ikke er et hjerte så slår og ingen utvikling.
 
Er 6+2 idag, har bare ømme bryster og blir fortere sliten/trøtt om dagene. Kjenner ikke noe kvalme [emoji5]
 
5+5 i dag, ømme bryster, litt små uggen og trøtt.
 
Har det akkurat likt som deg.....er 5+5. Skal på UL på torsdag.. kjenner meg veldig nervøs for at det ikke er et hjerte så slår og ingen utvikling.
Forstår deg så godt, det er leit å ikke ha noen symptomer.. føler noe er galt. Sender deg gode tanker og en klem [emoji173]️ håper UL viser et hjerte som slår
 
5+5 i dag.. Trøtthet og småkvalmen begynte for et par dager siden.
Ellers har jeg hatt mye stikking og murring i magen hele tiden (siden EL egentlig). Føler litt "brystspreng" eller hva jeg skal kalle det innimellom. Synes nesten magen begynner å synes allerede så vidt det er.. Men er 3.gangs, og var kjempestor med de to andre. Så det blir nok ikke enkelt å holde det skjult helt til uke 12! :hilarious:
 
Jeg blir kvalm av alt som har en lukt. Blir kvalm av alt. Vært sengeliggende et døgn nå.
Såpass at jeg har grini ... hater denne kvalmen.
6+1
 
Jeg blir kvalm av alt som har en lukt. Blir kvalm av alt. Vært sengeliggende et døgn nå.
Såpass at jeg har grini ... hater denne kvalmen.
6+1
Åh, fysj.. føler med deg, var slik forrige gang. Håper kvalmen din snart går over [emoji173]️
 
Jeg er kvalm til og fra, ømme bryster innimellom.. Bruker Lutinus da, den kan jo gi litt gravidsymptomer ;) Stikker greit i livmor og! Er 4+2 :D Da jeg var gravid med datteren min hadde jeg så og si ikke symptomer! Begynte å legge merke til litt større pupper mellom uke 7 og 8 liksom, det var det. Så vi må prøve å ikke bli så bekymret over manglende symptomer (lettere sagt enn gjort, i know :shy:) Vi er tiiiiidlig i graviditeten :)
 
Kjenner jeg friker litt ut.. føler ikke jeg har noen symptomer på graviditet, forrige gang jeg var gravid hadde jeg masse symptomer (endte i MA).

Er det noen andre som har det slik eller har noen gode råd?

Føler så med deg.. sist graviditet endte i MA som ble oppdaget på UL i uke 12..(rester og styr etter det også..) helt forferdelig. Da har jeg masse symptomer og var sykemeldt pga kvalme..
denne gangen har jeg ikke like mye symptomer og jeg er redd det skal ende med MA igjen..
I dag har jeg derimot faktisk vært litt kvalm.. ikke noe å direkte juble over - men det er da Noe..

Jeg er forresten like langt på vei som deg, 6 uker i morgen- lørdag 17.

Krysser fingre for at det er ett godt tegn at vi ikke har så mye symptomer denne gangen, og at alt er i skjønneste orden med spiren hos oss begge❤
 
Back
Topp