Ja... hav skal man si...

Takk alle sammen ♥♥
Skal såklart oppdatere ;)
Har ikke fått time enda, men de skal ringe meg iløpet av uka :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Da kan jeg vel oppdatere....
Etter mye bråk mellom meg og barnefar. Grunnet graviditeten har jeg ikke hatt tid til å være så myr her inne...
Men altså. Har vært på tilig ul... og der var desverre ikke alt som det skulle være. Det var ikke noe tengn til liv (uke 7+4) fostre ble målt til ca 5 uker.... så har fått time tiø utskrapning på onsdag... vist ikke naturen ordner opp selv før den tid... merker at oppi alt dette, at to barn er nok! Og det var sikkert en mening med dette.. så da blir det ikke noe sommerbarn på oss.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Håper det går bra med deg, sender deg en stor klem ♡
Så håper jeg at du og barnefaren ikke krangler mer! ;)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Alla goda och varma tankar till dig, Idamor<3


Sent from my iPad using BV Forum
 
Takk ♥ vi har ordnet opp vi ;) og skal virkelig satsr på forhole fremover og glede oss over de nydlige to perfekte guttene vi har fått ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
  • Liker
Reactions: jc
Uff da. .det var ikke hyggelig lesing...positive tanker og en god klem sendes din veg:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Altså- jeg så ikke siste innlegg tydeligvis så måtte bare legge til at d selvf er suupert at dere vil prioritere hverandre og deres vesle familie:) akkurat det er jo ikke trist!! Hihi:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Altså- jeg så ikke siste innlegg tydeligvis så måtte bare legge til at d selvf er suupert at dere vil prioritere hverandre og deres vesle familie:) akkurat det er jo ikke trist!! Hihi:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Skjønte det ;)
Og takk ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp