IVF karusellen fortsetter i jakten på søsken!

Regnte med det var noe sånt :)

Pratet litt med Hausken sist om ICSI - vi har hatt det de tre siste forsøkene etter at første ble avbrutt pga manglende befruktning. Han nevnte at det var en brutal prosess for egget egentlig men cellene har en enorm evne for å reparere seg så det funker. Men det er de i labben som bestemmer hva de mener ser best ut når de befrukter egget så jeg tenker man er helt avhengig av at de vet hva de holder på med i motsetning til vanlig IVF der jobben gjøres "av seg selv" :)

Tenker også som så at når legene på labben jobber, så vet de best. Men også godt å da gjerne tipse dem om hva Hausken fant ut av, bare sånn i tilfelle ;)

Hvordan går det med deg, gikk det bra med forsøket nå nylig?
 
Ovitrelle!! Heia!! :dance011
 
Nyt medisinfri dag i morgen [emoji7][emoji7][emoji7]
 
Lykke til med egguttak! Krysser fingrene for at alt går bra :)
 
Var det tidlig du skulle i gang i morgen?
Jeg heier masse på deg og er superspent på alt sammen! Sender masse gode vibber og håper de hentet GULLEGGET denne gangen :love7
 
Masse lykke til med egguttak[emoji8] [emoji8]
 
Var det tidlig du skulle i gang i morgen?
Jeg heier masse på deg og er superspent på alt sammen! Sender masse gode vibber og håper de hentet GULLEGGET denne gangen :love7
Tidlig ja, har time kl 0830. Så må opp før hønsa for å kjøre hjemmefra før 6 for å rekke ferja [emoji85]
Jeg er superspent, mannen er superchill [emoji23] Han bare "dette har vi vært igjennom før, det går så bra så". Klippen min han der [emoji173]
 
Hei, måtte innom å se hvordan det går med deg. Savner deg på okt17! Når du forsvant ble det vanskelig å holde styr på folk. Du støttet meg når det var medisinmangel. Ønsker deg masse, masse lykke til, krysser fingrene for deg!!
 
Hei, måtte innom å se hvordan det går med deg. Savner deg på okt17! Når du forsvant ble det vanskelig å holde styr på folk. Du støttet meg når det var medisinmangel. Ønsker deg masse, masse lykke til, krysser fingrene for deg!!

Hei Slinsie, så koselig å se deg her inne [emoji173] Hvordan går det med lille mirakelet ditt i magen?
Takk for lykke ønskninger, krysser fingrene for at det blir bedre hell for meg denne runden [emoji4]
 
Snart er du i gang! Heier så på deg! :D
 
Back
Topp