IVF karusellen fortsetter i jakten på søsken!

Det er så fantastisk å ha sånn sjef[emoji7][emoji169] Blir litt mindre stress når du vet sjefen har forståelse [emoji177]
Så godt med en sånn sjef! Har en skikkelig forståelsesfull sjef selv, det er veldig godt når man er gjennom sånt!
En sånn sjef er gull verdt! Jeg har en sånn leder selv og det har hjulpet meg ganske mye i prosessen :)
God sjef er gull verdt, det har jeg oppleve selv.

Jeg er utrolig heldig som har en såpass forståelsesfull sjef ja. Hun står virkelig på for at arbeidsoppgavene mine skal bli mest mulig tilrettelagt for meg i tiden fremover, og legger også planer for neste år allerede i tilfelle jeg skulle bli heldig å bli gravid.
Uansett veldig godt å bli ivaretatt :)
 
Jeg opplevde noe lignende, min venninne annonserte at hun var gravid med et flott ul-bilde akkurat da jeg hadde vært og tatt abort ( hun visste jo ikke noe om det, hun hadde termin 1 mnd før meg ). Jeg syns det var tøft, men samtidig unte jeg henne det veldig. Tenk at jeg holdt hennes 1,5 mnd gamle baby da min sparket i magen 6 mnd på veg. DET var en fantastisk følelse!!! Så lykkelige vi var da begge to!
Hold på troen, at det skal bli din tur også. Håper du får oppleve det samme som meg.

Da vil hjertet ditt heles og fylles med dobbel glede, for din venninne og for deg :Heartred

Ja jeg håper inderlig at jeg får oppleve å kjenne spark en dag. Da blir det også enklere å forholde meg til disse baby/ ultralyd bildene som stadig popper opp
 
Fortsatt positive el strimler (i går kveld + i dag tidlig). Samt fortsatt el slim igjen i dag.
Og magen er helt på bærtur :eek:
I går var det ekstremt mye luft og vondt, litt bedre i dag. Kvalm i hele går, samt også tidvis i dag. Kroppen gjør seg tydeligvis veldig klar for tidenes eggløsning :smiley-ashamed004

Edit: og nå kom diareen...herlig [emoji21]
 
Last edited:
Fortsatt positive el strimler (i går kveld + i dag tidlig). Samt fortsatt el slim igjen i dag.
Og magen er helt på bærtur :eek:
I går var det ekstremt mye luft og vondt, litt bedre i dag. Kvalm i hele går, samt også tidvis i dag. Kroppen gjør seg tydeligvis veldig klar for tidenes eggløsning :smiley-ashamed004

Edit: og nå kom diareen...herlig [emoji21]

Uffa... Håper du snart føler deg bedre! ❤️
 
Uffa... Håper du snart føler deg bedre! [emoji173]️
Må nesten bare le litt av hele greia, aldri hatt så voldsom eggløsning før. Ble ikke noe sengevals igår for å si det sånn [emoji13][emoji28]
 
Fortsatt veldig merkelig eggløsning denne syklusen. Kan ikke annet enn å anta at det har en sammenheng med aborten.
Kvalmen sitter enda i, og det var også elslim rester igjen i dag. Nå begynner jeg å bli litt lei å gå kvalm og være sliten.
Heldigvis kun 4 dager til spraystart :Heartred
 
Fortsatt veldig merkelig eggløsning denne syklusen. Kan ikke annet enn å anta at det har en sammenheng med aborten.
Kvalmen sitter enda i, og det var også elslim rester igjen i dag. Nå begynner jeg å bli litt lei å gå kvalm og være sliten.
Heldigvis kun 4 dager til spraystart :Heartred

Starter du med sprøyter så tett etter el..? Jeg har fått vanvittig smertefull el etter 1. forsøk som endte i abort. Vondt å sette seg ned, vondt å gå, kjennes ut som magen skal sprekke!
 
Starter du med sprøyter så tett etter el..? Jeg har fått vanvittig smertefull el etter 1. forsøk som endte i abort. Vondt å sette seg ned, vondt å gå, kjennes ut som magen skal sprekke!
Skal ha lang protokoll denne gangen, så starter med spray [emoji5] Sprøytestart er ikke før 17 mai [emoji4]
Huff, det hørtes ikke mye godt ut [emoji17] Jeg har ikke så mye smerter heldigvis, eller, har vondt i magen til tider, men er vandt med det pga IBS.
Kvalme har jeg dog aldri hatt, måtte gå fra jobb tidlig idag, holdt ikke ut lengre [emoji31]
Har du vondt hver eneste syklus?
 
Skal ha lang protokoll denne gangen, så starter med spray [emoji5] Sprøytestart er ikke før 17 mai [emoji4]
Huff, det hørtes ikke mye godt ut [emoji17] Jeg har ikke så mye smerter heldigvis, eller, har vondt i magen til tider, men er vandt med det pga IBS.
Kvalme har jeg dog aldri hatt, måtte gå fra jobb tidlig idag, holdt ikke ut lengre [emoji31]
Har du vondt hver eneste syklus?

Aaa jeg trodde du skrev 4 dager til SPRØYTEstart;) Er bare 2. el etter abort, men nr 2 var verst. Forhåpentligvis slipper jeg å teste ut mange el til før jeg er gravid igjen:)
 
Aaa jeg trodde du skrev 4 dager til SPRØYTEstart;) Er bare 2. el etter abort, men nr 2 var verst. Forhåpentligvis slipper jeg å teste ut mange el til før jeg er gravid igjen:)

Det hadde vært magisk å kun hatt 4 dager til SPRØYTEstart :D:p
Dette var også min el nr. 2 etter aborten, og helt klart den verste.
Krysser fingrene for at vi begge slipper å kjøpe inn flere el tester nå :)
 
Spraystart!!!!

Endelig i gang igjen [emoji173][emoji173][emoji173]
Det var rett og slett magisk å våkne til vekkerklokka i dag, ta første spray og starte dagen med blå himmel og strålende sol [emoji274][emoji274][emoji274][emoji7]
Å tusle for meg selv i nabolaget på tur med hunden kl 0700 en søndags morgen ga virkelig ro i sjelen og en fantastisk start på dagen [emoji173]
 
Hurra!! For en herlig start på dagen :D
 
Herlig[emoji7] Da er du igang [emoji169][emoji108]
 
Masse lykke til med oppstart ❤️:)
 
Jippi!! :D
Jeg kommer etter om 18 dager ;)
 
Endelig er du igang igjen!! Grattis [emoji254]
Jaaaaaa, endelig :D
Hurra!! For en herlig start på dagen :D
Det var utrolig digg! Ja takk til flere slike morgener :Heartred
Herlig[emoji7] Da er du igang [emoji169][emoji108]
Veldig godt å være i gang igjen :happy:
Masse lykke til med oppstart ❤️:)
Tusen takk, håper det holder hele veien denne gangen :happy:
Jippi!! :D
Jeg kommer etter om 18 dager ;)
Så herlig!!!:D Er så utrolig digg når en kan telle dager istedenfor uker og måneder! Da er du igang igjen akkurat når jeg starter opp med sprøyter :D
 
Er det noen som husker navnet på den medisin appen? Jeg er så fjern til tider, redd jeg fort glemmer å spraye når jeg skal [emoji85]
 
Er det noen som husker navnet på den medisin appen? Jeg er så fjern til tider, redd jeg fort glemmer å spraye når jeg skal [emoji85]
Medisafe [emoji108][emoji11]
 
Back
Topp