IVF karusellen fortsetter i jakten på søsken!

6 uker etter aborten akkurat og mensen kom med ett brak. Så utrolig lettet over at den kom før fredag.
Veldig klar for å sette i gang med neste forsøk nå [emoji1]
Herregud så letta over at kroppen er tilbake til vanlig igjen [emoji4]

Da blir spraystart ca 1 mai vil jeg tro, dersom jeg skal starte CD 20?
 
CD20 blir faktisk 30 april ser jeg nå - det er ikke lenge til nei! [emoji1]
 
Hurra for tr!! 30 er bare et par dager unna mine 12 første uker overstått, så håper det går fort dit for oss begge :D
 
Hurra for tr!! 30 er bare et par dager unna mine 12 første uker overstått, så håper det går fort dit for oss begge :D
Håper de neste uker og dager går fort for oss begge to da [emoji4] og så herlig at du nærmer deg 12 uker [emoji7]
 
Håper de neste uker og dager går fort for oss begge to da [emoji4] og så herlig at du nærmer deg 12 uker [emoji7]
Ja! Venter fælt på den kneika der. Tiden går seint, men forhåpentligvis går den fort etter det. Så fort at før vi vet ordet av det så sitter du der og venter på de magiske ukene også ;)
 
Mensen er ringt inn til Haugesund, og planen er klar:

Som jeg trodde starter jeg med Synarela søndag 30 april.
Sprøytestart blir 17 mai faktisk! Glemmer ikke den med det første nei, hehe. Skal fortsette med Synarela, men halvert dose.
Første UL kontroll blir 26 mai, hvor vi også tar en "oppstarts" samtale med legen, siden vi ikke har vært inne på noen tidligere ;)
Så blir det forhåpentligvis uttak i uke 22 :D

Åhhhh så ufattelig godt å endelig nærme seg oppstart på nytt forsøk! :Heartred:Heartred:Heartred
 
Mensen er ringt inn til Haugesund, og planen er klar:

Som jeg trodde starter jeg med Synarela søndag 30 april.
Sprøytestart blir 17 mai faktisk! Glemmer ikke den med det første nei, hehe. Skal fortsette med Synarela, men halvert dose.
Første UL kontroll blir 26 mai, hvor vi også tar en "oppstarts" samtale med legen, siden vi ikke har vært inne på noen tidligere ;)
Så blir det forhåpentligvis uttak i uke 22 :D

Åhhhh så ufattelig godt å endelig nærme seg oppstart på nytt forsøk! [emoji813]red[emoji813]red[emoji813]red
Hurra for plan og snart er du plutselig i gang igjen[emoji171][emoji171][emoji171]
 
Oioi ikke lenge til oppstart nå nei! :D
Spent på dine vegne!
Du blir å ligge 2-3 uker foran meg i løypa ;)
 
Hurra for plan! Masse lykke til :D
 
Hurra for plan og snart er du plutselig i gang igjen[emoji171][emoji171][emoji171]
Ja nå kan jeg jo faktisk telle dager til spray start! :happy:

Oioi ikke lenge til oppstart nå nei! :D
Spent på dine vegne!
Du blir å ligge 2-3 uker foran meg i løypa ;)
Håper så inderlig at vi begge to kan gå sommeren i møte med en liten spire i magen. Fallhøyden er forferdelig denne runden kjenner jeg, men har jo ett lite håp om at det kan gå bra :)

Så godt med ny plan, masse lykke til [emoji173]
Tusen takk Poppi :happy:

Hurra for plan! Masse lykke til :D
Tusen hjertelig takk Mator :)


Masse takk jenter :Heartred Vi krysser fingrene for at vi vil lykkes denne gangen.
 
Hvorfor må det være så kjipt å vondt å få det som egentlig er en kjempekjekk og hyggelig nyhet??
Fikk melding fra venninna mi som ble gravid 2 uker etter meg. De skal ha ei jente. Utrolig glad på deres vegne...men ja, det gjør vondt :shifty: Blir litt oppgitt over meg selv, at jeg fortsatt får slike dumme følelser :arghh:
 
Hvorfor må det være så kjipt å vondt å få det som egentlig er en kjempekjekk og hyggelig nyhet??
Fikk melding fra venninna mi som ble gravid 2 uker etter meg. De skal ha ei jente. Utrolig glad på deres vegne...men ja, det gjør vondt :shifty: Blir litt oppgitt over meg selv, at jeg fortsatt får slike dumme følelser :arghh:

Klart det gjør vondt! En blir jo minnet på det som skulle vært og ikke minst burde vært. I tillegg stikker det litt ekstra når det ikke bare er å kaste seg rundt å lage en ny... det er ikke så enkelt for oss IVF'ere dessverre...
Føler virkelig med deg og har opplevd det samme selv. Du har helt lov å kjenne på disse følelsene altså, helt legitimt i min bok!!
<3<3<3
 
Hvorfor må det være så kjipt å vondt å få det som egentlig er en kjempekjekk og hyggelig nyhet??
Fikk melding fra venninna mi som ble gravid 2 uker etter meg. De skal ha ei jente. Utrolig glad på deres vegne...men ja, det gjør vondt :shifty: Blir litt oppgitt over meg selv, at jeg fortsatt får slike dumme følelser :arghh:

Helt innafor å bli lei seg, sint og tilogmed forbanna når andre så lett blir gravide. Kjenner på det selv også jeg, fortsatt... [emoji15]
Ingenting å skamme seg over. Det er helt naturlige følelser når man har prøvd så lenge selv, og føler at det egentlig skulle vært ens egen tur for leeeenge siden.
Kø-lapp systemet funker ikke her... [emoji20]
 
Klart det gjør vondt! En blir jo minnet på det som skulle vært og ikke minst burde vært. I tillegg stikker det litt ekstra når det ikke bare er å kaste seg rundt å lage en ny... det er ikke så enkelt for oss IVF'ere dessverre...
Føler virkelig med deg og har opplevd det samme selv. Du har helt lov å kjenne på disse følelsene altså, helt legitimt i min bok!!
<3<3<3
Helt innafor å bli lei seg, sint og tilogmed forbanna når andre så lett blir gravide. Kjenner på det selv også jeg, fortsatt... [emoji15]
Ingenting å skamme seg over. Det er helt naturlige følelser når man har prøvd så lenge selv, og føler at det egentlig skulle vært ens egen tur for leeeenge siden.
Kø-lapp systemet funker ikke her... [emoji20]

Takk begge to. Godt det ikke bare er meg <3
Til og med samboer blir oppgitt og lei seg, og synes det er skikkelig urettferdig.
 
Huff.. Selvfølgelig gjør det vondt :( sender deg en stor klem [emoji173] [emoji173]
 
Skjønner deg så utrolig godt ♡
Er helt lik selv.. isolerer meg mer og mer fra venner som har barn, og spesielt de som er gravide..
Det gjør rett og slett for vondt.
 
Huff.. Selvfølgelig gjør det vondt :( sender deg en stor klem [emoji173] [emoji173]

Skjønner deg så utrolig godt ♡
Er helt lik selv.. isolerer meg mer og mer fra venner som har barn, og spesielt de som er gravide..
Det gjør rett og slett for vondt.

:Heartred:Heartred:Heartred

Det er så kjipt å ha mistet så mye av livsgleden som jeg hadde tidligere. Selv i perioden før IVF så var jeg ikke noe særlig nedfor pga. uteblitt graviditet, jeg rett og slett nektet meg selv å kjenne for mye på det. Og tenkte som så mange andre at det skjer når det skjer.
Er først nå, etter at vi begynte med IVF, at babydrømmen har blitt alt omfattende.
Jeg vet at vi vil lykkes til slutt, i og med at jeg faktisk kan bli gravid. Spørsmålet nå er bare hvor lang tid det vil ta.....:sorry:
 
Back
Topp