Isende kald!!

Qvini

Glad i forumet
Jeg fryser konstant! Isende kald hele tiden! Så passer det jo kjempe fint å jobbe i barnehage! Og vi er masse ute, veldig glad i det altså! Men ikke nå som jeg er gravid! Dressen passer nesten ikke lengre, ikke plass til mye flis og lignende under! Fryser inne, store ullgensere på meg! Men enda biter kulden i meg! Elsker å trene svømming men har måtte kastet inn håndkle for en stund for jeg blir ikke varm i bassenget selv om jeg svømmer 1000 meter hakker jeg tenner!

Andre som også er isende kalde? [emoji300]️[emoji300]️
 
Ja, har vært helt sinnsykt kald i perioder. Spesielt når jeg har vært veldig kvalm og trøtt. Føles omtrent ut som feber, men det var det ikke. Det er helt forferdelig, så jeg forstår godt du sliter på jobb [emoji53]
 
Ja, jeg er også mye kald, spesielt når jeg er sulten eller trøtt.. :p men har hørt man blir vanvittig varm etterhvert da!
 
Yup, er også kald. Var det i første sv.skap også, gikk med ull hele sommeren. [emoji849]
 
Jepp! Og er supertørst! Og den eneste drikken jeg ikke blir kvalm av er vann med isbiter [emoji849]
 
Jepp, aldri fryst så mye i mitt liv! Er generelt veldig varm av meg, så dette er høyst uvanlig :p
 
Jepp, fryser hele tiden jeg også. Sitter med ullklær og ullteppe as we speak[emoji23]
 
Jeg fryser konstant! Isende kald hele tiden! Så passer det jo kjempe fint å jobbe i barnehage! Og vi er masse ute, veldig glad i det altså! Men ikke nå som jeg er gravid! Dressen passer nesten ikke lengre, ikke plass til mye flis og lignende under! Fryser inne, store ullgensere på meg! Men enda biter kulden i meg! Elsker å trene svømming men har måtte kastet inn håndkle for en stund for jeg blir ikke varm i bassenget selv om jeg svømmer 1000 meter hakker jeg tenner!

Andre som også er isende kalde? [emoji300]️[emoji300]️

Huff, skikkelig upraktisk å jobbe i barnehage da ja :facepalm:

Jeg opplevde det faktisk bare en dag eller to, men det var helt grusomt. Jeg var kald inn til beinet og spesielt hendene, rett og slett skikkelig vondt. Pakket meg inn og tok på meg pulsvanter, men fikk ikke ordentlig varmen uansett hva jeg gjorde. Håper virkelig det ikke varer så lenge hos deg! Det er jo veldig vanlig å bli varm etterhvert, og selv om også det kan være slitsomt og så er det mye bedre. Og for oss som skal ha i mai passer det jo ypperlig å være litt ekstra varm når det er kaldt ute. Jeg gikk høygravid på sommeren sist, det var rett og slett forferdelig.
 
Back
Topp