Interiørdamer, jeg vil ha vitrineskap i hvitt!

OH RLY?

Forumet er livet
Hjeeeelp! Har dere sett et fint vitrineskap i hvitt i det siste? I såfall hvor? Skulle gjerne hatt en del med skuffer på og toppdelen med glass, eller hele dører der nederste del er tre og øverste er glass.

Jeg er litt lost på hvor jeg kan se jeg, hvis du ikke vet om et vitrineskap men en bra møbelbutikk så tar jeg gjerne mot tips på den fronten og

Trenger ikke koste en million heller, jeg driter regnbuer jeg seh, ikke penger (dog jeg godt kunne tenkt meg å drite penger heller asså, hihi)
 
Mener den på Bohus, som er i samme serie som ho ang skjenker la ut link til her på generelt for noen min siden York eller hva serien heter..
 
produkt
Dette skal jeg ha enn dag jeg får mer plass Jeg har forelsket meg helt i dette, aldri sett det "live", men det selges på living.
 
ok skal inn å se!

OG OMG LEKKERT!!!!!! Tror ikke jeg får med samboeren på noe så stort da....søren!
 


HolyCrap! skrev:
ok skal inn å se!

OG OMG LEKKERT!!!!!! Tror ikke jeg får med samboeren på noe så stort da....søren!


Om du snakker om skapet jeg la ut så får du den i to dørs også:)
 


søteste skrev:


HolyCrap! skrev:
ok skal inn å se!

OG OMG LEKKERT!!!!!! Tror ikke jeg får med samboeren på noe så stort da....søren!


Om du snakker om skapet jeg la ut så får du den i to dørs også:)

ja skulle akkurat til å skrive det her, nydelig! Skal ivei å se på det på lørdag!!!

 


HolyCrap! skrev:


søteste skrev:


HolyCrap! skrev:
ok skal inn å se!

OG OMG LEKKERT!!!!!! Tror ikke jeg får med samboeren på noe så stort da....søren!


Om du snakker om skapet jeg la ut så får du den i to dørs også:)

ja skulle akkurat til å skrive det her, nydelig! Skal ivei å se på det på lørdag!!!



Si ifra om det er like fint i virkeligheten da:) Living er så langt fra der jeg bor så jeg får aldri surret meg dit. Nydelig skap iallefall:)
 
Liatorp fra ikea


Du kjøper vanlige bokhyller og dører etter behov.. :) Vi har to bokhyller som er skrudd sammen..

De har(hadde?) også et vanlig vitrineskap med glassdører i front og på sidene.. de hadde ikke det inne da vi handlet, så derfor ble det disse hos oss..
 
Det skal jeg prøve å gjøre ja, er skikkelig glemsk da pga ME, men jeg skal gjøre mitt beste 
 
oh i like, hvormye kostet de deg?
 likte disse veldig
 
likte den typen du har bedre jeg, for det er lite muligheter for å gjemme unna bestikk og dekkfat og slikt, hehe! takk for tipsene, spørs om det blir ikea i morgen altså! Likte beina og har egentlig allerede en plan med knotter på de dørene....mihihi
 
Back
Topp