Innsett på dag 2 eller 3?

marley

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Novemberlykke 2020
Jeg fikk i dag vite at av de 12 eggene som vi fikk ut på uttaket i går var 7 blitt befruktet. Fikk også beskjed om at innsett ble på søndag istedenfor lørdag som jeg hadde fått forespeilet. Grunnen var visst kapasitet i helgen, og at de da lot de som hadde flere befruktede egg "vente" lengst før innsett. I går sa de at grunnen for normalt innsett på dag 2 var att embryoene hadde bedre forhold i livmoren enn på labben. Så nå tenker jeg at mange av mine befruktede egg vil gå til spille pga. den ekstra dagen før innsett.. Hva tenker dere?
 
Jeg skal be om senere innsett neste gang, hadde innsett av det eneste overlevende av 13 ut og to befruktet på dag 2, og jeg er overbevist om at det hadde blitt avbrutt pga det ikke hadde vært bra senere. Det døde sikkert allerede etter innsett kjenner jeg mitt hell rett.
 
Min erfaring er motsatt. Blitt gravid på blasto 2 ganger (5 dagers). Hos meg døde de eggene som ikke ville blitt baby før innsett.
 
Man vet liksom aldri om de eggene som falt i fra på klinikken ville klart seg i livmoren. Jeg har barn fra innsett av 2-dagers jeg så blir barn av det og[emoji16] Selv om det er flere og flere som setter inn blastocyst nå.
 
Mitt barn er 2-dagers egg. Innsett av blastoer har ikke resultert i graviditet hos meg. Det er ikke garantert at egg som faller fra i varmeskapet ville falt fra i livmoren, tvert i mot sier de jo fortsatt at de ikke 100 % klarer å lage like optimale forhold utenfor kvinnekroppen så de regner med at noen levedyktige embryo faller fra utenfor kroppen.

Det er en del flaks og uflaks i dette gamet her også dessverre.

Håper du får satt inn gullegget nå!
 
Jeg har hatt innsett av 1 2-dagers, 4 5-dagers (blasto) og 1 3-dagers! Ble gravid med blasto en gang, men mistet i uke 6! Gravid i uke 18 nå med 3-dagers[emoji5]
 
Back
Topp