* Innsett i September *

Fantastisk, er ingen tvil der nei!!Gleder meg til å seg deg i juni gruppa :) da har vel du og termin 23.juni? :)
Tørr fortsatt egentlig ikke helt tro på det, så måtte ta en test til nå.. Og den var enda sterkere igjen! Så sitter med tåre i øynene og ser på testen, mens mannen ser på fotball! ;)
2r3gsyh.jpg

1z4zaqo.jpg

23. Juni på meg (forhåpentligvis) også! Tørr ikke juni-forumet helt enda, for har vært med i så mange jeg har måttet gå ut av igjen... Men kommer nok luskende etter hvert! ;)
 
Tørr fortsatt egentlig ikke helt tro på det, så måtte ta en test til nå.. Og den var enda sterkere igjen! Så sitter med tåre i øynene og ser på testen, mens mannen ser på fotball! ;)
2r3gsyh.jpg

1z4zaqo.jpg

23. Juni på meg (forhåpentligvis) også! Tørr ikke juni-forumet helt enda, for har vært med i så mange jeg har måttet gå ut av igjen... Men kommer nok luskende etter hvert! ;)
Hurraaaaaa! :D
 
Tørr fortsatt egentlig ikke helt tro på det, så måtte ta en test til nå.. Og den var enda sterkere igjen! Så sitter med tåre i øynene og ser på testen, mens mannen ser på fotball! ;)
2r3gsyh.jpg

1z4zaqo.jpg

23. Juni på meg (forhåpentligvis) også! Tørr ikke juni-forumet helt enda, for har vært med i så mange jeg har måttet gå ut av igjen... Men kommer nok luskende etter hvert! ;)
Super fin strek, blir jo nesten sterkere for hver time :) ta den tiden du trenger, forstår at du ikke helt tørr enda... Men gleder meg til du kommer snikende inn :) er ekstra gøy å følge med deg, spesielt siden vi (forhåpentligvis) har termin samme dato! :)
 
Super fin strek, blir jo nesten sterkere for hver time :) ta den tiden du trenger, forstår at du ikke helt tørr enda... Men gleder meg til du kommer snikende inn :) er ekstra gøy å følge med deg, spesielt siden vi (forhåpentligvis) har termin samme dato! :)
Haha, det kjennes sånn ut! Synes også at det er ekstra stas med deg når vi har termin på samme dag! Håper sånn at det blir fullgått svangerskap for oss begge! <3 Må bare komme meg over uke 5-6, så kommer jeg nok! :)
 
Haha, det kjennes sånn ut! Synes også at det er ekstra stas med deg når vi har termin på samme dag! Håper sånn at det blir fullgått svangerskap for oss begge! <3 Må bare komme meg over uke 5-6, så kommer jeg nok! :)
Må bare håpe på de beste! Har troen på de går bra med meg og deg :) jeg venter bare på ul i uke 7 før jeg føler meg helt trygg på att dette går bra :)
 
Må bare håpe på de beste! Har troen på de går bra med meg og deg :) jeg venter bare på ul i uke 7 før jeg føler meg helt trygg på att dette går bra :)
Helt enig! Er superspent på ultralyden! Og håper virkelig at vi får se et bankende hjerte inne i livmoren denne gangen... :smiley-angelic001 Det synes jeg vi har fortjent! :love017:Heartpink
 
I dag tok jeg en CB+ for å sjekke stigningen fra fredag.

Fredag på dagen:
2r7wlmu.jpg


Søndag morgen:
2samia0.jpg


Så deilig med stigning på testene! ❤️Og sorry for at jeg bombarderer dere med tester..
Bare å legge ut bilder:) Finnes ikke noe bedre enn å se positive tester!! :D
 
Bare å legge ut bilder:) Finnes ikke noe bedre enn å se positive tester!! :D
Tusen takk, starbucks! Synes det er så uvirkelig deilig selv å ta de testene, for har hatt så mange graviditeter som ikke har hatt en normal stigning i hcg... Og nå har jeg en så god følelse på at det endelig skal bli en baby på oss! Skulle egentlig hatt et barn på 1 år om 8 dager hvis den første ordentlige graviditeten hadde vært på rett sted, så uendelig deilig å være gravid og tenke litt mindre på det nå! :D ❤️
 
Tørr fortsatt egentlig ikke helt tro på det, så måtte ta en test til nå.. Og den var enda sterkere igjen! Så sitter med tåre i øynene og ser på testen, mens mannen ser på fotball! ;)
2r3gsyh.jpg

1z4zaqo.jpg

23. Juni på meg (forhåpentligvis) også! Tørr ikke juni-forumet helt enda, for har vært med i så mange jeg har måttet gå ut av igjen... Men kommer nok luskende etter hvert! ;)
Gratulerer du er jo gravid!!! Hurra :)
 
Super fin strek, blir jo nesten sterkere for hver time :) ta den tiden du trenger, forstår at du ikke helt tørr enda... Men gleder meg til du kommer snikende inn :) er ekstra gøy å følge med deg, spesielt siden vi (forhåpentligvis) har termin samme dato! :)

Haha, det kjennes sånn ut! Synes også at det er ekstra stas med deg når vi har termin på samme dag! Håper sånn at det blir fullgått svangerskap for oss begge! <3 Må bare komme meg over uke 5-6, så kommer jeg nok! :)

Gratulerer med graviditet begge to!! :D
Spirene skal klore seg fast og holde til Juni uten problem. Det har jeg bestemt! Klem! :)
 
Uff, er skikkelig stresset nå! Føler at stigningen på testene de siste 2 dagene er altfor dårlig! :(

Fikk positiv digital i dag, men kun 1-2... Er 15 dpo i dag (4+1), så nå burde den jo vært 2-3! Og synes ikke det har vært så mye stigning fra søndag morgen og til i dag på CB+ heller!
5eamxl.jpg


Og selv om bt-testen i dag ikke hadde tørket enda når jeg måtte dra på jobb, så synes jeg at den også så svakere ut...
309solh.jpg


Endte opp med å stikke innom fastlegen på vei til jobb, og fikk lov til å ta en hcg-prøve der! Får ikke resultatet før i morgen etter 12.30, men greit å få en eksakt måling nå!

Er det forresten noen av dere som har fått 2-3 på CB som har demontert testen og sett styrken på stripsene? Lurer veldig på hvordan min ligger an...
90q6qc.jpg
 
Uff, er skikkelig stresset nå! Føler at stigningen på testene de siste 2 dagene er altfor dårlig! :(

Fikk positiv digital i dag, men kun 1-2... Er 15 dpo i dag (4+1), så nå burde den jo vært 2-3! Og synes ikke det har vært så mye stigning fra søndag morgen og til i dag på CB+ heller!
5eamxl.jpg


Og selv om bt-testen i dag ikke hadde tørket enda når jeg måtte dra på jobb, så synes jeg at den også så svakere ut...
309solh.jpg


Endte opp med å stikke innom fastlegen på vei til jobb, og fikk lov til å ta en hcg-prøve der! Får ikke resultatet før i morgen etter 12.30, men greit å få en eksakt måling nå!

Er det forresten noen av dere som har fått 2-3 på CB som har demontert testen og sett styrken på stripsene? Lurer veldig på hvordan min ligger an...
90q6qc.jpg
Om du er 4+1 så stemmer det med 1-2. Jeg la ut noen bilder et sted i en tråd og en annen la også ut masse bilder av cbd testene. Tror tråden heter noe med tyding clearblue digital
 
Ble litt roligere når jeg kom hjem og fikk se forskjellen i styrke når testene var tørket! Selv om BT ikke var sterkere, så er jeg allikevel litt tryggere på at gullklumpen fortsatt har det bra i magen! ❤️

24ezy1f.jpg
Hahaha, velkommen til testehælvetet :)) Ser ut som du også har et eget testebudsjett? Hihi :D Men dette ser veldig bra ut:)

Den tråden med bilder fra clearblue heter "tyde cbd" forresten :)
 
Back
Topp