Innlogging

J89

Forelsket i forumet
Flere som har hatt problemer med å logge inn på appen? Alt er forsvunnet. Sjulte gruppen og alt

[emoji58]
 
Flere som har hatt problemer med å logge inn på appen? Alt er forsvunnet. Sjulte gruppen og alt

[emoji58]

Jeg har gitt opp appen fullstendig og er kun på BV via nettleser, både på mobil og PC.

På app kunne jeg logge inn, men allikevel ikke se fora og underfora, eller jeg kunne ikke kommentere. Og noen ganger er jeg «kastet ut» og kan ikke logge på igjen før jeg har logget ut selv, avsluttet app og starter på nytt. Gadd ikke mer!
 
Jeg har gitt opp appen fullstendig og er kun på BV via nettleser, både på mobil og PC.

På app kunne jeg logge inn, men allikevel ikke se fora og underfora, eller jeg kunne ikke kommentere. Og noen ganger er jeg «kastet ut» og kan ikke logge på igjen før jeg har logget ut selv, avsluttet app og starter på nytt. Gadd ikke mer!
Så merklig!! Lurer på om det er 2 stk på j89 nå.. Kan man se dette noen plass? Forstår ikke hvorfor alt er vekk..
 
Så merklig!! Lurer på om det er 2 stk på j89 nå.. Kan man se dette noen plass? Forstår ikke hvorfor alt er vekk..
Nå kom det opp supermamma.. Gammelt brukernavn til minste mann på 6 år..
[emoji85][emoji85]
 
Og så kommer det opp gratulere du har postet ditt første innlegg! Kan noen se om j28 er medlem av sjult gruppe fortsatt?..
 
Nå er jeg liksom en gammel bruker.. Og mistet alle innlegg og sjult gruppe akkuratt som jeg skulle begynt på nytt!!
 
Nei, fått fint her
 
Og så kommer det opp gratulere du har postet ditt første innlegg! Kan noen se om j28 er medlem av sjult gruppe fortsatt?..

Du står på listen over de som har tilgang fortsatt; som J28.
 
Høre med administrator, kanskje noe har skjedd i forbindelse med den nedetiden som var her for litt siden?
 
Høre med administrator, kanskje noe har skjedd i forbindelse med den nedetiden som var her for litt siden?
Logga meg inn på dataen for første gang. Bare brukt telefonen til nå. Men på datatn sto det brykernavn supermamma89 som jeg brukte for 6 år siden. Skiftet til j89. Virker ut son jeg er inn logget på en gammel bruker og at den nye er forsvunnet
 
Har ikke hatt problemer med appen i dag nei.
 
Jeg får ikke logget på noe sted annet enn fra macen hvor jeg har vært logget inn i mndsvis. Har bedt om nytt passord, men det nye passordet virker ikke og får bare opp diverse forskjellige beskjeder om at bruker ikke finnes, feil passord ect. Har da bare en bruker.. Men har heller ikke giddet å gjøre noe med det, da "kontakt oss"-linken ikke funka den heller.
 
Back
Topp