Innkjøp til baby/mor

ims

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Oktoberfruene 2018
Juliknøttene 2022
Har dere kjøpt inn noe, isåfall hva? :D
 
Nei,det tør jeg ikke enda....Aner ikke hva det skulle vært heller....haha...
 
Nei, jeg kommer ikke til å kjøpe noe før jeg er godt inne i andre trimester, kanskje jeg til og med venter til etter OUL.

MEN jeg vurderer å kjøpe meg en ny BH og en sports-BH med bedre støtte, for det er pokker meg vondt å gå i trapper for tida :D Jeg er glad i å løpe og gå lange turer, men løping har vært nyttesløst siden jeg fikk positiv test, så investerer kanskje i en ordentlig god sport-BH.
 
Nei en mammabukse fordi jeg føler meg oppblåst bare.
Vi tørr Ikke. Vi måtte ta senabort i uke 15 sist gang og i etterkant er jeg utrolig glad for at jeg ikke hadde masse babyting hjemme. Venter nok til etter ordinær ultralyd :) men titter mye på nettet da.
 
Dette er tredje gang jeg er gravid på 1,5 år, så jeg har strikket bittelitt.
Måtte på med mammabuksene i uke 9-10 sist så det har jeg jo også..
men har det ikke travelt med det... vet hva jeg skal ha da - det bestemte vi sist [emoji23]
 
Har kjøpt en body som det står «Best gift ever» på :Heartred Tror ikke jeg tør å kjøpe noe mer foreløpig. Men skal begynne å strikke et babypledd :love017
 
Last edited:
Venter til etter ul i uke i i hvertfall. Så får vi se om det blir en liten body kanskje. Blir vell egentlig nye klær til meg som er mest prioritert nå først:-o
 
Ja har kjøpt inn masse fra vi begynte å prøve, men fortsatt en del som gjenstår. Vet hva vi trenger/vil ha, for har sett mye rundt :)
 
Uups. Kjøpte mammabukse i dag:p
 
Venter nok til OUL. Hvis alt går bra [emoji1]
 
Har kjøpt en liten, søt bukse som pappan fikk. Skal begynne å strikke et pledd. Resten av innkjøpene må vente litt, det første blir nok mammabukser til meg[emoji4]
 
Kjøpte et teppe, sånn bare for å ha kjøpt noe :laughing002
Ellers har vi ingen planer om "ordentlige" innkjøp før vi er passert uke 12 ihvertfall, gjerne senere enn det også.
Unntaket er mammabukser, det må jeg nok ha før uke 12 hvis jeg fortsetter å være like oppblåst :laughing002
 
Har masse etter førstemann, så kommer nok til å vente en stund med mindre jeg finner noe helt uimotståelig [emoji87] Har kjøpt garn til et pledd jeg skal strikke da[emoji5]
 
Har veldig lyst på «gravidpute». Ser veldig mange anbefaler BB hug me, erfaringer med denne eller andre slike puter? Vil gjerne ha en som støtter den voksende magen og som jeg kan ha mellom bena samtidig [emoji4]
 
Har veldig lyst på «gravidpute». Ser veldig mange anbefaler BB hug me, erfaringer med denne eller andre slike puter? Vil gjerne ha en som støtter den voksende magen og som jeg kan ha mellom bena samtidig [emoji4]
Den ser sååå god ut! Kommer nok til å kjøpe meg en sånn etterhvert :D Har hørt mange positive erfaringer.
 
Back
Topp