Info vedr. skjult gruppe

Ikke i bruk

Forumet er livet
Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 5000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i fellesskap finne et navn og en av dere som skal være tilgangsansvarlig. Deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig Tamara

I sammarbeid med mange av dere som tilhører termingruppene har vi nå utarbeidet disse kriteriene:
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den Skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamarahvis noen brukere ikke skal ha tilgang.
 
Ses det mellom fingrene om jeg ikke har vært medlem i 1 mnd? Det er jo snakk om å gjøre den om nå, men jeg har jo ikke vært medlem i mange dagene enda! Fant ut graviditeten nesten nettopp:wideyed:
 
Ses det mellom fingrene om jeg ikke har vært medlem i 1 mnd? Det er jo snakk om å gjøre den om nå, men jeg har jo ikke vært medlem i mange dagene enda! Fant ut graviditeten nesten nettopp:wideyed:
Dessverre så må man ha vært medlem i minimum 1 mnd, dette for at alle skal føle seg trygge på at det ikke er noen som kommer inn på skjult som kun er snikere :)
 
Dessverre så må man ha vært medlem i minimum 1 mnd, dette for at alle skal føle seg trygge på at det ikke er noen som kommer inn på skjult som kun er snikere :)
Men da kan dere ikke sette gruppen som skjult før det har gått 1 mnd fra og med den siste dagen som regnes som at man kan finne ut at man har termin i juni da? :) Veldig kjedelig å ikke få vært med i gruppen fordi jeg har termin helt i slutten av juni hehe :)
 
Men da kan dere ikke sette gruppen som skjult før det har gått 1 mnd fra og med den siste dagen som regnes som at man kan finne ut at man har termin i juni da? :) Veldig kjedelig å ikke få vært med i gruppen fordi jeg har termin helt i slutten av juni hehe :)
Du får jo være med om en måned jo :)
 
Men da kan dere ikke sette gruppen som skjult før det har gått 1 mnd fra og med den siste dagen som regnes som at man kan finne ut at man har termin i juni da? :) Veldig kjedelig å ikke få vært med i gruppen fordi jeg har termin helt i slutten av juni hehe :)

Denne gruppen som er her den blir her enda, det blir opprettet en ny gruppe, som bare de som har oppnådd kravene får se, men blir nok en del aktivitet her inne også :):)
Så du får bli med i juni-forumet uansett :)
Den skjulte gruppen er sånn at vi kan skrive der inne og være trygge på at bare medlemmer av gruppen kan lese det:):)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Denne gruppen som er her den blir her enda, det blir opprettet en ny gruppe, som bare de som har oppnådd kravene får se, men blir nok en del aktivitet her inne også :):)
Så du får bli med i juni-forumet uansett :)
Den skjulte gruppen er sånn at vi kan skrive der inne og være trygge på at bare medlemmer av gruppen kan lese det:):)
Åååå! Daa skjønner jeg! Haha ikke forstått det helt, men takk for en fin forklaring! :)
 
Back
Topp