***IKM UKE 46***

Redd lykken ble kortvarig for meg.. i dag testa jeg negativt med strimel og CB+. Etter å ha hatt 3 positive strimler på 2 dager.. :'( Så kan vel bare vente på TR nå..
 
Redd lykken ble kortvarig for meg.. i dag testa jeg negativt med strimel og CB+. Etter å ha hatt 3 positive strimler på 2 dager.. :'( Så kan vel bare vente på TR nå..

Nei!!!
Men tester kan vise falskt negativ :) krysser fingrene for at tr ikke dukker opp, og at spira klorer seg fast ;)
 
Redd lykken ble kortvarig for meg.. i dag testa jeg negativt med strimel og CB+. Etter å ha hatt 3 positive strimler på 2 dager.. :'( Så kan vel bare vente på TR nå..
Åneei:( Det var leit å høre:( Kan det være at el har vært senere enn du har tenkt og at du ikke produserer så mye hcg enda? Har de pos. testene vært svake?


Gullskatt juli12:)
 
Åneei:( Det var leit å høre:( Kan det være at el har vært senere enn du har tenkt og at du ikke produserer så mye hcg enda? Har de pos. testene vært svake?


Gullskatt juli12:)
De positive testene var ikke sterke nei, men tydlig positive..
EL hadde jeg på dag 19 i syklus er i dag på cd 39..
 
Er vel bare å innse.. Legevennie synes det var svært rart..

Høres jo rart ut ja, men så lenge tr ikke dukker opp er det fortsatt håp :)
Krysser fingrene for deg♡
 
Ja, gjerne det - endelig! Selvom det ikke helt har gått opp for meg o_O

Kommer nok etterhvert ;)
Har egentlig ikke gått opp for meg helt enda heller, selv om jeg har visst det et par uker allerede...tror ikke det går helt opp før jeg ser eller hører noe der inne :confused: :)
 
Kommer nok etterhvert ;)
Har egentlig ikke gått opp for meg helt enda heller, selv om jeg har visst det et par uker allerede...tror ikke det går helt opp før jeg ser eller hører noe der inne :confused: :)
Ja, samme her, blir nok litt mer virkelig når jeg har vært hos legen :) sist ble det ikke virkelig før jeg var på OUL :)
 
Ja, samme her, blir nok litt mer virkelig når jeg har vært hos legen :) sist ble det ikke virkelig før jeg var på OUL :)

Aldri sett noe inne i magen min jeg, så jeg gleder meg :D
Har bestilt tidlig ul i uke 8. Lurer på å flytte den siden vi vil bruke det som julegave, men samtidig så har jeg jo bare lyst å se lille bøllefrøet mitt :D
 
Aldri sett noe inne i magen min jeg, så jeg gleder meg :D
Har bestilt tidlig ul i uke 8. Lurer på å flytte den siden vi vil bruke det som julegave, men samtidig så har jeg jo bare lyst å se lille bøllefrøet mitt :D
Så spennende, har aldri vært på tidlig ul, blir nok bare å vente på OUL for min del :) men det blir nok litt mer ekte når jeg får tatt blodprøver hos legen :)
 
Jeg skal til legen på mandag, bestilte timen for 3 uker siden så da var det for å snakke om at vi prøvde og reiser vår på nyåret.. Nå blir jo det litt annerledes;-) hva gjør man hos legen når man først har blitt gravid? Tar prøve? Noe mer?:p
 
Back
Topp