***IKM uke 39***

Har du? Hvordan kjennes det ut? Har du hatt det lenge? Og vet du noe om hva det er???
Kjennes ut som murringer, stikker og strekker der. Til tider er det så vondt at jeg ligger i fosterstilling eller kaldsvetter. Tror jo mensen kommer hver dag. Hadde det før mensen kom etter fødsel, men aldri før. Hatt det siden 8 DPO ca
 
Last edited:
Akkurat likt som her! Kjennes ut som det stikker og innimellom er det nesten en sviende følelse på en måte.... Her startet det med det jeg trodde var eggløsningssmerter for over en mnd siden, men som bare har vedvart og blitt enda mer vondt! Verken lege eller gynekolog kan si noe om hva det er, og nå begynner det å bli slitsomt/tungt å gå slik uten å vite.... Så si gjerne ifra om du finner ut av det!!!
 
Akkurat likt som her! Kjennes ut som det stikker og innimellom er det nesten en sviende følelse på en måte.... Her startet det med det jeg trodde var eggløsningssmerter for over en mnd siden, men som bare har vedvart og blitt enda mer vondt! Verken lege eller gynekolog kan si noe om hva det er, og nå begynner det å bli slitsomt/tungt å gå slik uten å vite.... Så si gjerne ifra om du finner ut av det!!!
Huff :/ stakkars :( skal si fra om jeg finner ut av det jeg :)
 
Huff :/ stakkars :( skal si fra om jeg finner ut av det jeg :)
Ny gu på sykehuset idag, og følte nok at jeg ikke helt ble trodd på at jeg har vondt.... Hun fant en cyste på venstre side, men mente denne var for liten til å forårsake smerter, så ba meg om å se det an videre... Kjenner jeg ble litt frustrert.....
 
Ny gu på sykehuset idag, og følte nok at jeg ikke helt ble trodd på at jeg har vondt.... Hun fant en cyste på venstre side, men mente denne var for liten til å forårsake smerter, så ba meg om å se det an videre... Kjenner jeg ble litt frustrert.....
Huff :/ hvordan er smertene nå?
Jeg er på dag 52 nå .... Men for meg er dette normalt pga ammingen min og normalt for meg å kjenne smerter. For kroppen gjør seg klar men så ammer jeg. Håper du finner ut av det <3
 
Back
Topp