**IKM uke 33**

Ikm 12.08 :) har ikke helt troa denne perioden, har brukt el-tester å skulle hatt EL 29. eller 30. skal begynne å tempe også neste periode.. Hadde ikke tenkt å bruke verken tester eller andre ting men begynner bli utolmodig ikke brukt prevensjon siden september i fjor, ble gravid i mars og mistet (MA og utskrapning) 1.juni.. Nå vil jeg ha en liten en i magen min snart❤️


Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan har det gått med deg? Over IKM! :)
 
Hvordan har det gått denne måneden? :)

God morgen :) Jeg har hatt flere svakt, svakt positive tester som har gjort meg litt usikker, selv om jeg har følt meg gravid nesten fra dag en.. Tok akkurat en ny test nå-da kom streken opp med en gang og nå er jeg sikker på å ha passert IKM, så med denne testen bør jeg vel kunne tro på at jeg faktisk er gravid..? :rolleyes:

Så flink du er til å følge opp :)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    482,7 KB · Visninger: 98
God morgen :) Jeg har hatt flere svakt, svakt positive tester som har gjort meg litt usikker, selv om jeg har følt meg gravid nesten fra dag en.. Tok akkurat en ny test nå-da kom streken opp med en gang og nå er jeg sikker på å ha passert IKM, så med denne testen bør jeg vel kunne tro på at jeg faktisk er gravid..? :rolleyes:

Så flink du er til å følge opp :)
Du er nok gravid ja:) gratulerer så masse :)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
God morgen :) Jeg har hatt flere svakt, svakt positive tester som har gjort meg litt usikker, selv om jeg har følt meg gravid nesten fra dag en.. Tok akkurat en ny test nå-da kom streken opp med en gang og nå er jeg sikker på å ha passert IKM, så med denne testen bør jeg vel kunne tro på at jeg faktisk er gravid..? :rolleyes:

Så flink du er til å følge opp :)

Å, så gøy!! Gratulerer så mye :D
 
God morgen :) Jeg har hatt flere svakt, svakt positive tester som har gjort meg litt usikker, selv om jeg har følt meg gravid nesten fra dag en.. Tok akkurat en ny test nå-da kom streken opp med en gang og nå er jeg sikker på å ha passert IKM, så med denne testen bør jeg vel kunne tro på at jeg faktisk er gravid..? :rolleyes:

Så flink du er til å følge opp :)

Gratulerer:D:D:D:D
 
Her i gården skjer det ikke mye... ingen tr å ingen tegn på den heller :p
Men kroppen føles annerledes på en måte som er vanskelig å forklare :p
Er trøtt og sliten å veldig humørsving :p
Myyye murringer i mage og rygg og strekk i magen :)
Tok test på tirsdag men den var blenda :/
Men aner ikke når eggløsning var så kan hende jeg har testet for tidlig... skal teste igjenn i morgen :)

Gutt 06 ❤Jente 08 ❤ Drømmer om ett lite mirakel i 2015 ❤
 
Føler meg rar om dagen, oppblåst og press nederst i magen. Og i går kom det plutselig ut råmelk. Har ikke hatt melk siden jeg sluttet å amme for over et år siden.

Men kanskje kroppen bare spiller meg et puss i håpet :p


Mamma til Novembergutt -12, prøver oss på nr 2
 
"Ikke gravid" i dag. Så da kommer nok tanta som bestilt i helga.


Mamma til Novembergutt -12, prøver oss på nr 2
 
Cb digital sa ikke gravid idag så da var d nok en kjemisk og æ kan settes opp på tr lista :(

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Mandag 11. august

Tirsdag 12. august

Onsdag 13. august
Mo9que, pp 3 etter SA
Mirell, pp2
Stvg_89

Torsdag 14. august
Eimsa, pp 1
Kvikklunsjen, pp2
Jada
Lykkeliten_86, pp12 (pp6 etter MA)

Fredag 15. august
Babysick92
Lørdag 16. august
Matild
Søndag 17. august
Hennipenni, pp2
Ønskebaby2015




:Heartred GRAVID :Heartred
Sammy2015
Snurkus
CuriosityKillTheCat
Geminigirl
CarroBBarro
Minlillepike

:mad: Tante rød :mad:
CarinaF
Angel2104
~tjukkebolla~
derma
Knask
Bambii1
Enkefalos
Medusa_83
Muffinsmamma86
Newbie83
_koala_

:rolleyes:Passert IKM :rolleyes:
happymum89




:dontknow Ikke oppdatert :dontknow






Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum.

Du kan sette meg opp på TR.
 
Nå er det mye kjedelige greier her. Noen med gode nyheter?!!!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Tr kom her i går også. Lykke til i svangerskapet til alle som er gravide, og lykke til i ny pp til alle som fikk/får besøk av tr.

* Taster på app på mobilen *
 
Back
Topp