IKM uke 29 <3

Et sted mellom 9 og 11 dpo her og blenda test. Regner ikke med det har gått denne runden, men så er vi i PP1 og noe annet ville vært litt rart egentlig [emoji28]
Gratulerer til dere med positive tester :D
 
Irriterende at man ikke får frem streken på bilde[emoji28] for jeg ser den faktisk veldig godt og den er sterkere enn igår [emoji4]
443223a381ce97d690f85393f622afb1.jpg
db9458466ce48a7e6ea34b2c4c2c5266.jpg
Den vises jo ikke i det hele tatt på bilde[emoji23][emoji23] men jeg ser den altså!
 
Kan settes på tr. Pp8, here i come. :sorry:
Nå er jeg så skuffet og lei.
 
Så spennende!! Føler det er lenge til jeg kan teste. 5 dpo i dag, og hadde tenkt til å holde meg til 10 DPO!:rolleyes::rolleyes:
Know the feeling, jeg synes d er kjempelenge til imorgen liksom[emoji28][emoji85] jeg skulle holde meg til IKM....yeah right![emoji23][emoji23]
 
Know the feeling, jeg synes d er kjempelenge til imorgen liksom[emoji28][emoji85] jeg skulle holde meg til IKM....yeah right![emoji23][emoji23]

Starter ferie i dag, så helgen og uken som kommer blir det hyttetur først med venner og så med familie, så håper jeg greier å holde meg opptatt med det:wideyed: Får kanskje legge igjen testene i bilen:rolleyes::hilarious:
 
Fikk på en smell her i Spania etter TRE heeele dager uten å teste. Dvs, hadde en eggløsningstest liggende i kofferten fra forrige gang som jeg tok på onsdag ... den var helt negativ, så faktisk kun en strek o_O. Føler brystene mine er blitt mørkelilla og brystvortene mine klør noe det gjorde forrige gang jeg var gravid. Ser dere streken? :anyone
IMG_20180713_123809-1488x1984.jpg
Negative Image_1531478313290-1488x1984.jpg
 
Fikk på en smell her i Spania etter TRE heeele dager uten å teste. Dvs, hadde en eggløsningstest liggende i kofferten fra forrige gang som jeg tok på onsdag ... den var helt negativ, så faktisk kun en strek o_O. Føler brystene mine er blitt mørkelilla og brystvortene mine klør noe det gjorde forrige gang jeg var gravid. Ser dere streken? :anyoneVis vedlegget 266624 Vis vedlegget 266625
Gratulerer!!!:love017
 
Fikk på en smell her i Spania etter TRE heeele dager uten å teste. Dvs, hadde en eggløsningstest liggende i kofferten fra forrige gang som jeg tok på onsdag ... den var helt negativ, så faktisk kun en strek o_O. Føler brystene mine er blitt mørkelilla og brystvortene mine klør noe det gjorde forrige gang jeg var gravid. Ser dere streken? :anyoneVis vedlegget 266624 Vis vedlegget 266625

Jaa, kjempefin strek :D :Heartred Gratulerer!! Hvor mange dpo er du i dag da?
 
Fikk på en smell her i Spania etter TRE heeele dager uten å teste. Dvs, hadde en eggløsningstest liggende i kofferten fra forrige gang som jeg tok på onsdag ... den var helt negativ, så faktisk kun en strek o_O. Føler brystene mine er blitt mørkelilla og brystvortene mine klør noe det gjorde forrige gang jeg var gravid. Ser dere streken? :anyoneVis vedlegget 266624 Vis vedlegget 266625
Positiv[emoji173]
 
Back
Topp