IKM uke 25

Begynner nå å lure på om EL har vært, kommer senere denne syklusen, eller ikke kommer i det hele tatt. Bestilte ikke nok strimmel-tester denne måneden til å teste like hyppig som forrige måned, men har testet i samme tidsrommet som jeg fikk positiv sist (cd13 til kveld CD 15), går nå inn i CD 15 uten antydning til positiv test. Har testet med CBDA siden CD 10 og hatt høy (blinkende smilefjes) siden CD 12, men ikke fått Max enda. Hadde EL slim i går og på morran i dag. Kan det være at EL da kanskje kommer i løpet av de nærmeste dagene?
Vet det i grunn skal holde å legge inn aksjer hver andre dag, men blir nesten redd for å ta en pause dag i dag, dersom EL skulle være i dag :oops: Selv om vi la aksjer i går...
Kroppen er et mysterium som er vanskelig å forstå seg på til tider o_O
 
Idag hadde jeg lagt frem el-testene, og med litt flaks så traff jeg riktig dag - blinkende smilefjes :) Og mye mer el-slim enn tidligere i uka, så jeg får visst stole litt på testen :hilarious: Appen har beregnet at el er idag, men jeg mistenker at den er et par dager senere enn beregningen til appen, så spent å se hva testene sier ila helga :happy:
Så da tenkte jeg å teste morgen & ettermiddag frem til maks utslag :happy: Og mannen fikk beskjed om at det kom til å bli en veldig hyggelig helg ;)
 
Hvis dere får positiv eggløsningstest flere dager på rad, hvordan beregner dere eggløsning da? Fra sterkeste positive til svakere eller fra helt negativ test?
 
Hvis dere får positiv eggløsningstest flere dager på rad, hvordan beregner dere eggløsning da? Fra sterkeste positive til svakere eller fra helt negativ test?
Fra sterkeste positive til svakere beregner jeg fra.
 
Her fikk jeg positiv el-test i går, så regner med el er i dag! Greit med aksjer på plass og snaart dpo-land, håper så at det kunne blitt vår tur nå :smiley-angelic001
 
2dpo i dag, og det er så rart - jeg har liksom lagt prøvingen litt bak i hodet! Tenker ikke på det hver eneste ledige stund, og det er litt deilig. Det kan være at vi tar det litt som det kommer. Passer ikke suuuupert med mars-baby, men ønsket om en lillebror eller lillesøster trumfer.
Men om det ikke går nå legger vi prøvingen litt på hylla frem til september :)
 
cd15, en blodtråd i slimet i dag, men negativ el-test. Skal teste igjen senere i dag, men merkelig. Pleier å ha litt blod samme dag som en positiv test. Samtidig, har jeg ikke EL-smerter enda, så det er ikke el enda.
 
Hvordan går det med dere, damer?

Jeg er så trøtt og helt tappet for energi. VET at det ikke er et symptom på noe, men lang uke på jobb.
 
Hvordan går det med dere, damer?

Jeg er så trøtt og helt tappet for energi. VET at det ikke er et symptom på noe, men lang uke på jobb.
Jeg er jo i en rekonvalesensfase etter operasjonen, så jeg er konstant sliten og på energiunderskudd(les=effektiv slanking [emoji23] ).
Jeg er jo bare 2dpo.
Hvor er du i dpoland?
Jeg har vært super trøtt når jeg er nygravid, det er et klassisk tegn for meg.
 
Jeg er jo i en rekonvalesensfase etter operasjonen, så jeg er konstant sliten og på energiunderskudd(les=effektiv slanking [emoji23] ).
Jeg er jo bare 2dpo.
Hvor er du i dpoland?
Jeg har vært super trøtt når jeg er nygravid, det er et klassisk tegn for meg.

Det er så mye å gjøre på jobb nå rett før sommerferien. Karakterer som skal settes, publiseres, i tillegg til masse annet papirarbeid og planlegging av neste år. Tapper mye energi.

2dpo jeg også :)
Jeg har også vært trøtt når jeg har vært gravid. Sist hadde jeg skikkelig D-vitaminmangel (fant ut etter MA), men fikk tabletter, og verdien hadde doblet seg. Med første ble jeg trøtt fra uke 6-7 ca. Om spiren sitter så er jeg så heldig at jeg har sommerferie fra IKM og frem til midten av august! :) Woho!
 
Det er så mye å gjøre på jobb nå rett før sommerferien. Karakterer som skal settes, publiseres, i tillegg til masse annet papirarbeid og planlegging av neste år. Tapper mye energi.

2dpo jeg også :)
Jeg har også vært trøtt når jeg har vært gravid. Sist hadde jeg skikkelig D-vitaminmangel (fant ut etter MA), men fikk tabletter, og verdien hadde doblet seg. Med første ble jeg trøtt fra uke 6-7 ca. Om spiren sitter så er jeg så heldig at jeg har sommerferie fra IKM og frem til midten av august! :) Woho!

Jeg hadde også D-vitamin mangel ved min MA. Så jeg tar omega 3 og D-vitamin fast nå. I frykt for å miste igjen, men må bli gravid først da[emoji23]
Ja det er travelt å være lærer på denne tiden, men premien kommer snart da. Lurer på å søke meg over i skolen etterhvert, men vil være her jeg er nå noen år til.
 
Jeg hadde også D-vitamin mangel ved min MA. Så jeg tar omega 3 og D-vitamin fast nå. I frykt for å miste igjen, men må bli gravid først da[emoji23]
Ja det er travelt å være lærer på denne tiden, men premien kommer snart da. Lurer på å søke meg over i skolen etterhvert, men vil være her jeg er nå noen år til.

Hei! Du aborterte nok ikke pga. D-vitaminmangel, men mangel på vitamin D kan bl.a føre til høyt blodtrykk, svangerskapsdiabetes og lav fødselsvekt hos barnet.

Gravide trenger ekstra mye vitamin D. Vitamin D sikrer kalsiuminntak fra mat og drikke og bidrar til å styrke skjelettet til både mor og barn - det anbefales derfor at alle gravide tar tilskudd av vitamin D. F.eks tran.

Så det er jo bra at du tar det nå. Bare sier ifra så du ikke klandrer deg selv for at du ikke tok det sist [emoji6]
 
Hei! Du aborterte nok ikke pga. D-vitaminmangel, men mangel på vitamin D kan bl.a føre til høyt blodtrykk, svangerskapsdiabetes og lav fødselsvekt hos barnet.

Gravide trenger ekstra mye vitamin D. Vitamin D sikrer kalsiuminntak fra mat og drikke og bidrar til å styrke skjelettet til både mor og barn - det anbefales derfor at alle gravide tar tilskudd av vitamin D. F.eks tran.

Så det er jo bra at du tar det nå. Bare sier ifra så du ikke klandrer deg selv for at du ikke tok det sist [emoji6]
Var vel noen mnd med klandring av både det ene og det andre. Men nå er det snart et år siden, så har ifunnet meg med at det var tilfeldig. Men takk[emoji173]
 
Jeg hadde også D-vitamin mangel ved min MA. Så jeg tar omega 3 og D-vitamin fast nå. I frykt for å miste igjen, men må bli gravid først da[emoji23]
Ja det er travelt å være lærer på denne tiden, men premien kommer snart da. Lurer på å søke meg over i skolen etterhvert, men vil være her jeg er nå noen år til.

Vet du, det er overraskende mange som har opplevd MA som også har D-vitaminmangel! :wideyed:
Jeg tar multivitamin, omega 3, folat og en liten dose D-vitamin i tillegg just to be sure.

Jepp, gleder meg på sommerferie nå! Skal starte i ny jobb til høsten, så mye som skjer fremover :) Hva jobber du som nå?
 
Skriv inn:
Nick - pp - B - EL - IKM
.......så fører jeg opp på listen fortløpende ;)

Mandag 18.06
♡ F.A.J - Pp 4 - EL. 03/04.06 - IKM 17/18.06
♡ FrøkenFin - pp1 - B2 - EL 04.06 - IKM 18.06

Tirsdag 19.06
♡ Isla83~pp2~b3~el 5juni~ikm 19 juni
emoji256.png

♡ Sølvjenta - PP2 - B1- EL 05.06 - IKM 19.06

Onsdag 20.06
♡ Rainbowdash~PP24~B+~El06.06~IKM 20.06

Torsdag 21.06
♡ Belka87 - PP4 (med Letrozol) - B2 - EL 07.06 - IKM 21.06
♡ Ønskefrue - pp2 - b2 - el 08.06 ikm 21.06

Fredag 22.06
♡ Boblebob - PP6 - B1 - EL 08.06 - IKM 22.06

Lørdag 23.06
♡ Chranne - pp3 - b2 - el 08.06 -ikm 23.06
♡ Sitrus. - pp?(2 år) - B1 - el. ca 8/6 - IKM 23/6
♡ Kamilla90 - PP11 - B1 - El ca 9/6 - IKM 23/6
♡ LIJETR - pp2 - B2 - el 08.06 - ikm 23.06

Søndag 24.06
♡ ArcticMist - pp1 - B2 - EL 9.06 - ikm 24.06
♡ Symaskin - pp7 - B2 - EL 10.06 -IKM 24.06
♡ KH93 pp?-B2-El 9.6-ikm 24.6
♡ Bondemamma85 - pp2 - B5 - ca 10/6 - IKM 24/6
♡ MiloLilo - pp2 - B2 - EL 10.06 - IKM 24.06

♡ Lykkeliten92 - PP mistet telling - Andre syklus med Letrozol - IKM uvisst foreløpig
emoji23.png


Gravid:
emoji173.png




TR:
emoji174.png

Det ble endringer på meg.
Ønskefrue - pp2 - b2 - el 05.06 - ikm 19.06
 
Noen andre som har opplevd/hatt følelsen av at det "bobler" i livmora? :rolleyes::hilarious:
 
Back
Topp