*** IKM uke 20 ***

Endelig tegn til at tanta er på vei, og det er egentlig litt greit siden det ikke var noe tegn til sterkere strek. Bedre å få tr og komme i gang med ny syklus da, enn at tanta ble helt borte.


Sent from my iPad using BV Forum

Så kjedelig!:/ men nå er det vertfall ny syklus!:) håper hcg er helt ute og at du får startet en ny stigning av det snart!:) håper tr behandler deg bra vertfall!:) og kjempelykke til på neste pp!:) jeg heier på deg!:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Så kjedelig!:/ men nå er det vertfall ny syklus!:) håper hcg er helt ute og at du får startet en ny stigning av det snart!:) håper tr behandler deg bra vertfall!:) og kjempelykke til på neste pp!:) jeg heier på deg!:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk! :) Virker som Crinone både utsetter tr og smertene.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Endelig tegn til at tanta er på vei, og det er egentlig litt greit siden det ikke var noe tegn til sterkere strek. Bedre å få tr og komme i gang med ny syklus da, enn at tanta ble helt borte.


Sent from my iPad using BV Forum

Ja, det er sant. Jeg liker i alle fall ikke kluss med syklusen. Greit med stabil syklus :)
Lykke til neste pp hvis tanta kommer nå :)


Prøvere med første barn.
 
Ja, det er sant. Jeg liker i alle fall ikke kluss med syklusen. Greit med stabil syklus :)
Lykke til neste pp hvis tanta kommer nå :)


Prøvere med første barn.

Jeg er 99 % sikker på at hun kommer. Jeg har aldri hatt spor til blod uten at tr kommer. :) Det er greit nå. Sannsynligvis Crinone sin skyld at tr er noen dager forsinket, eventuelt så var dette en kjemisk. Det kan jo også utsette litt. Uansett greit å komme seg videre nå. :) Jeg har heldigvis hatt veldig stabile sykluser, så det er jeg takknemlig for oppi alt annet som ikke har fungert så bra for meg.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Nå kom hun. Da går jeg over i pp 10 og runder snart 1 år som prøver (1 måned til.)

* Taster på app på mobilen *
 
TR kom i går...
 
Håper jeg virkelig blir frisk fort sånn at jeg kan humpe :) får ikke lov til å være i noen slags aktivitet:p :/


Så lyst til å bli mamma <3
 
Tanta kom 14-5/14 :( Ny runde i høyet i disse dager :D

(Mye å gjøre i det siste, Sorry for dårlig oppdatering :()

Det går helt fint det. :)

Så kjedelig at tanta kom, men lykke til i ny pp. :D

*Taster på app på mobilen*
 
Fortsatt høy temp i dag :eek: må være sommer været så påvirker! Vel vel gjenstår å se :)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Fortsatt høy temp i dag :eek: må være sommer været så påvirker! Vel vel gjenstår å se :)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:

Nå tror jeg du skrev i feil tråd. :p
 
Back
Topp