*** IKM uke 20 ***

Hmm.. Det er alltid håp så lenge tanta ikke dukker opp. Jeg venter med å flytte deg på listen jeg, så krysser jeg fingrene for deg. :)

* Taster på app på mobilen *

Da var tanta ankommet, saa da er det bare aa sette meg opp paa "ikke gravid" nok en gang... :(
 
(Mente såklart :( :( .. ingen smil til tanter som ikke kjenner sin besøkelsestid!) ..:/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Så kjedelig!:(:( sender over gode tanker og masse lykke til neste pp! Ikke gi opp!:) jeg heier på deg!:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk for det Plokkfisk :) Vi droeyer neste foersoek til aug/sept en gang, trenger en pause naa kjenner jeg... -Ikke noe goey aa gaa paa stranda og se ut som en narkoman flodhest etter alle hormonsproeytene uansett :p

Men vi gir ikke opp foer spira sitter altsaa! Bare lader batteriene (og lommeboka) litt ;)
 
Takk for det Plokkfisk :) Vi droeyer neste foersoek til aug/sept en gang, trenger en pause naa kjenner jeg... -Ikke noe goey aa gaa paa stranda og se ut som en narkoman flodhest etter alle hormonsproeytene uansett :p

Men vi gir ikke opp foer spira sitter altsaa! Bare lader batteriene (og lommeboka) litt ;)

Heh.. jeg tviler sterkt på at det er slik du ser ut,selv med hormonsprøyter!;) Men skjønner den.. Det tar på når tr banker på mnd etter mnd når ønsket etter spire er så sterkt!..:) Håper du og gubben får en deilig pause vertfall!! Og at du sniker innom og jubler når du brått havner i terminforum!;);) Kos deg på stranden enn så lenge vertfall!:) :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Utrolig gøy med så mange positive tester!! Gratulerer så mye!!
IKM i går her, men ingen tr :) ... Venter fortsatt noen dager med å teste, men lykke til dere andre som tester de neste dagene :)


Prøvere med første barn.

Testet enda? :) Eller besøk av tanta? :mad:


Sent from my iPad using BV Forum
 
Forleden dag. Men tok test igår, og den var jo negativ. Men nå har det seg at TR har ikke vært innom siden 13. mars, så jeg meldte meg på denne IKM lista med utgangspunkt på denne datoen, er som regel 30 dager mellom hver gang. Men nå, nei, intet sett og intet hørt. Men tror jeg hadde egentlig EL i forrige uke, en del forsinket, men det var ett eller annet der :p

Tatt noen ny test? :) Eller har dustetanta dukket opp? :mad:

Om ingen av delene... Har du tenkt noe på å gå til legen eventuelt, siden tr har vært borte så lenge? Virker slitsomt å gå så lenge uten å vite hva som foregår.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Tatt noen ny test? :) Eller har dustetanta dukket opp? :mad:

Om ingen av delene... Har du tenkt noe på å gå til legen eventuelt, siden tr har vært borte så lenge? Virker slitsomt å gå så lenge uten å vite hva som foregår.


Sent from my iPad using BV Forum

Har ikkd fått tanta. Har litf penger så test får vente til neste mnd om TR ikle dukker opp innen den tid :)

Har tatt blodprøver de siste 14dagene. Så jeg venter på svar fra gyn :)


Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Tenkte at jeg skulle ta en test i morrest, samla opp urin, men fant svarten ikke testen!?
Men omsider fant jeg den....

ImageUploadedByBV Forum1400395828.897897.jpg


Vår første positive test! 4 dager etter IKM :D

Jeg har aldri fått antydning til strek før, så dette var ganske overveldende! Vet ikke om jeg tror det før jeg har testet noen flere ganger ;)


Prøvere med første barn.
 
Tenkte at jeg skulle ta en test i morrest, samla opp urin, men fant svarten ikke testen!?
Men omsider fant jeg den....

Vis vedlegget 61945

Vår første positive test! 4 dager etter IKM :D

Jeg har aldri fått antydning til strek før, så dette var ganske overveldende! Vet ikke om jeg tror det før jeg har testet noen flere ganger ;)


Prøvere med første barn.

Gratulerer! :)
 
Tusen takk :D håper bare de neste testene også er positive ;)

Hvordan går det med deg? Er testene sterkere? :)


Prøvere med første barn.

Nei. Jeg slutter med Crinone nå, og venter på tr, og om den ikke dukker opp snart så får jeg gå til legen. Jeg håper jeg slipper det, og at tr kommer fort nå.
 
Tenkte at jeg skulle ta en test i morrest, samla opp urin, men fant svarten ikke testen!?
Men omsider fant jeg den....

Vis vedlegget 61945

Vår første positive test! 4 dager etter IKM :D

Jeg har aldri fått antydning til strek før, så dette var ganske overveldende! Vet ikke om jeg tror det før jeg har testet noen flere ganger ;)


Prøvere med første barn.

Gratulerer kjempemye!:) :) den var jo nydelig!:D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tenkte at jeg skulle ta en test i morrest, samla opp urin, men fant svarten ikke testen!?
Men omsider fant jeg den....

Vis vedlegget 61945

Vår første positive test! 4 dager etter IKM :D

Jeg har aldri fått antydning til strek før, så dette var ganske overveldende! Vet ikke om jeg tror det før jeg har testet noen flere ganger ;)


Prøvere med første barn.
Gratulerer :) så fint et kryss!

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Nå har de fleste enten fått besøk av dustetanta eller positiv test, men vi er 3 igjen med spørsmålstegn bak...



:confused005 Passert IKM :confused005
~tjukkebolla~
Lykkeliten_86, pp 9 (pp 3 etter MA)



:confused004 Ikke oppdatert :confused004
Mizz_Mizzy
 
Ingenting skjer her... :(
 
Endelig tegn til at tanta er på vei, og det er egentlig litt greit siden det ikke var noe tegn til sterkere strek. Bedre å få tr og komme i gang med ny syklus da, enn at tanta ble helt borte.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp