IKM uke 14❤️

Redd det bare er skyggestrek?
 

Vedlegg

  • IMG_0062.jpeg
    IMG_0062.jpeg
    2 MB · Visninger: 87
Testet igjen, og selvfølgelig er den negativ. Men ser litt fargeopphoping nederst. Defekt test? Testen gikk ut på dato januar 2024, men det burde kanskje ikke ha så mye å si?
 

Vedlegg

  • EC4DD5D5-0FB5-4046-BA4E-B46F8F0E6F3E.jpeg
    EC4DD5D5-0FB5-4046-BA4E-B46F8F0E6F3E.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 72
Last edited:
Da jeg ikke drømte noe i natt og begynner å ane at det sikkert går mot ny pp, tok jeg en test i mårrest for å bare vise for meg selv at det nok ikke er en liten bamsemums inni magen min ennå…
Vel, den planen gikk rett i vasken :hungry:
Tok en Makesure test og konkluderte med at den var negativ etter å ha nistirret på den en liten stund.
Tok testen og gikk for å kaste den i søpla da jeg plutselig ser noe når jeg fikk den i en spesiell vinkel (var innenfor tiden).
Den var en skikkelig svak strek, men vanskelig å si om det er begynnelsen på noe eller bare en av de berømte skyggestrekene.
Jeg lener egentlig mest mot sistnevnte, men som sagt vanskelig å si.
Prøvde å ta bilde av den, men var umulig å få godt lys og så våknet selvfølgelig ungene.
Jeg hadde tisset bare 1 time tidligere, men hadde bokstavelig talt kun drukket en slurk vann i etterkant av dette.

Må vel bare vente til i morgen eller lørdag og så prøve å teste igjen.

Please, please, please … la det være babystrek :smiley-angelic001

Edit: ser noen andre noe her og er det i så fall en av de berømte skyggestrekene? Nederste test tatt i dag.
IMG_0762.jpeg
 
Last edited:
Måtte ta test så snart jeg kom hjem :excited001
Klarte bare ikke vente til i morgen/lørdag :hungry:
Har en til 10 pk med Makesuretester, men fant dem ikke akkurat da så tok den siste Metode tidlig testen jeg hadde.
Trodde den var negativ, men ser noe her også.
Klarte selvfølgelig ikke fått tatt bilde før ca. 1 min etter tidsfrist så den er i utgangspunktet ikke gyldig :bored:
Har drukket ganske mye vann i dag for har vært veldig tørst.
Legger likevel ved bilde:
IMG_0764.jpeg

Siste testen i rekka her:
IMG_0765.jpeg

Samboer vil sende meg ut for å kjøpe test som sier gravid/ikke gravid.
Usikker på om den blir å slå ut (gitt at jeg er gravid) siden streken på strimmeltesten er såpass svak.
 
Måtte ta test så snart jeg kom hjem :excited001
Klarte bare ikke vente til i morgen/lørdag :hungry:
Har en til 10 pk med Makesuretester, men fant dem ikke akkurat da så tok den siste Metode tidlig testen jeg hadde.
Trodde den var negativ, men ser noe her også.
Klarte selvfølgelig ikke fått tatt bilde før ca. 1 min etter tidsfrist så den er i utgangspunktet ikke gyldig :bored:
Har drukket ganske mye vann i dag for har vært veldig tørst.
Legger likevel ved bilde:
Vis vedlegget 431879
Siste testen i rekka her:
Vis vedlegget 431880
Samboer vil sende meg ut for å kjøpe test som sier gravid/ikke gravid.
Usikker på om den blir å slå ut (gitt at jeg er gravid) siden streken på strimmeltesten er såpass svak.
Ser noe på metodetesten :D
 
Måtte ta test så snart jeg kom hjem :excited001
Klarte bare ikke vente til i morgen/lørdag :hungry:
Har en til 10 pk med Makesuretester, men fant dem ikke akkurat da så tok den siste Metode tidlig testen jeg hadde.
Trodde den var negativ, men ser noe her også.
Klarte selvfølgelig ikke fått tatt bilde før ca. 1 min etter tidsfrist så den er i utgangspunktet ikke gyldig :bored:
Har drukket ganske mye vann i dag for har vært veldig tørst.
Legger likevel ved bilde:
Vis vedlegget 431879
Siste testen i rekka her:
Vis vedlegget 431880
Samboer vil sende meg ut for å kjøpe test som sier gravid/ikke gravid.
Usikker på om den blir å slå ut (gitt at jeg er gravid) siden streken på strimmeltesten er såpass svak.
Ser strek på dagens tester :woot:
 
Ser strek på dagens tester :woot:
Godt det ikke bare jeg og mitt streksyn som ser de :hilarious:
Er såååååå spent på dagene fremover :excited001
Den jeg tok i mårrest var jeg redd det bare var skyggestrek på… men når jeg får streker på to ulike merker er det jo straks mer troverdig.
Må bare prøve å holde meg nå fremover og ikke drikke så sinnsykt mye så jeg forhåpentligvis får sterkere (og mer rosa) strek.
 
Last edited:
Jeg drømte hverken natt til i går eller natt til i dag.
Har testet alt for mange ganger enn hva som kan være sunt for mental helse :hungry:
Fikk det jeg muligens kunne kalt positiv test i går kveld, men test tidlig i mårrest og nå i formiddag virket negativ. Mulig det var noe dær, men vanskelig å si.
Skal sies at utinen i går kveld var ganske konsentrert… noe den ikke har vært de to siste gangene.
Vet jo at konsentrasjonen har mye å si (spesielt såpass tidlig), men er redd jeg har hatt en «streifer» eller at det bare er skyggestreker jeg har fått.
Tidligere graviditeter har jeg fått sterkere test på ettermiddag/kveld, så må vel bare prøve å være tålmodig og vente :shy:
I utgangspunktet burde jeg vel vente minst 1-2 dager før eventuell ny test, men kjenner meg selv såpass godt at det vet jeg at ikke går :hilarious:
Har også problemer med å holde meg lenge. Føler jeg må oftere på do, men kan være at psyken spiller meg et puss.

Åh, vente, vente, vente :nailbiting:
 
Back
Topp