IKM uke 11

Oppdatert. Jeg har også begynte med el-testene. Appen sier EL er på tirsdag og i dag er første fertile dagen. Føles ikke sånt, for å være ærlig.
 
Hvis det er tr jeg har fått nå skal jeg inn her. Blir første skikkelige pp. Ikm 13/14 mars. Håper på skikkelig el denne runden :)

Dette er meg, kan noen endre slik at mitt nye nick kommer med og ikke denne profilen? Jeg fikk ikke endret nick på den så måtte opprette ny[emoji106][emoji4]
 
Kjenner på kroppen noe er i gjære, starter el testing fra søndag av[emoji4][emoji106]
 
Hallo :) jeg blir med her!
Piana - pp10 - B1 - EL 27.2 - IKM ca. 14.3
 
Høy på Monitor idag[emoji6]
 
Altså fast smilefjes? Da skjer det noe. =)
Bruker Clearblue Advanced monitor. Testet i 3 dager til nå denne syklusen. 2 første sa lav og nå idag sa den høy. Så regner med å teste høyt en del dager til før den viser maks[emoji4]

Sent from my SM-N950F using BV Forum mobile app
 
Negativ el-test som forventet, men ser begge streker tydelig.
Jeg er usikker på om vi bør satse på å legge inn aksjene
Bruker Clearblue Advanced monitor. Testet i 3 dager til nå denne syklusen. 2 første sa lav og nå idag sa den høy. Så regner med å teste høyt en del dager til før den viser maks[emoji4]

Sent from my SM-N950F using BV Forum mobile app
Åja, det finns maks også. Trodde høy var det høyeste man får. Lenge siden jeg brukte slike. Jeg gikk over på billige 3-kroners tester siden jeg bruker mange.
 
Negativ el-test som forventet, men ser begge streker tydelig.
Jeg er usikker på om vi bør satse på å legge inn aksjene

Åja, det finns maks også. Trodde høy var det høyeste man får. Lenge siden jeg brukte slike. Jeg gikk over på billige 3-kroners tester siden jeg bruker mange.
Hvor i dagen er du i syklusen? Har du regelmessige sykluser? Greit å legge inn aksjer hver 2 til 3 dag for at det alltid er sædceller i egglederne som står klare[emoji4] Her svinger de litt. På alt Mellem 28 og 34 dager. Ble konisert i sommer og refertilisert den 8 jan i år. Så blir første mnd med prøving[emoji4] Ble høy på monitor idag også, men regner først med at EL er på plass om ei ukes tid. Monitoren viser enten lav, høy eller maks. Veldig greit. Bruker også el-strimler ved siden av. Og de stemmer med monitoren når den viser maks.
 
Noen andre med ømme pupper rundt el? Eller rettere sagt kun en pupp[emoji23][emoji85] merker det murrer der nede men så usikker på om det er el eller bare kroppen som tuller. Som sagt har jeg uregelmessig mens, men ikke blødd noe nå siden sist mens[emoji106]
 
Noen andre med ømme pupper rundt el? Eller rettere sagt kun en pupp[emoji23][emoji85] merker det murrer der nede men så usikker på om det er el eller bare kroppen som tuller. Som sagt har jeg uregelmessig mens, men ikke blødd noe nå siden sist mens[emoji106]
Her får jeg alltid ømme pupper etter EL[emoji11] Er nok ganske individuelt, tenker jeg[emoji4]
 
Hvor i dagen er du i syklusen? Har du regelmessige sykluser? Greit å legge inn aksjer hver 2 til 3 dag for at det alltid er sædceller i egglederne som står klare[emoji4] Her svinger de litt. På alt Mellem 28 og 34 dager. Ble konisert i sommer og refertilisert den 8 jan i år. Så blir første mnd med prøving[emoji4] Ble høy på monitor idag også, men regner først med at EL er på plass om ei ukes tid. Monitoren viser enten lav, høy eller maks. Veldig greit. Bruker også el-strimler ved siden av. Og de stemmer med monitoren når den viser maks.
Jeg har 28-29 dagers sykluser (de siste etter fødsel var slike, før fødsel var det 28-34 dager men også regelmessig). Er i dag på dag 13 i syklusen.
 
Noen andre med ømme pupper rundt el? Eller rettere sagt kun en pupp[emoji23][emoji85] merker det murrer der nede men så usikker på om det er el eller bare kroppen som tuller. Som sagt har jeg uregelmessig mens, men ikke blødd noe nå siden sist mens[emoji106]
Jeg pleide å få ømme og større pupper ved el og frem til mensen. Veldig plagsomt. Dette forsvant heldigvis etter fødselen.
 
Jeg pleide å få ømme og større pupper ved el og frem til mensen. Veldig plagsomt. Dette forsvant heldigvis etter fødselen.

Merkelig å se brystene endre seg etter man slutter på prevensjon[emoji12] ikke hatt noe med puppene under prevensjon men husker jo nå at de var ett mareritt uten [emoji849] bedre i dag heldigvis men ingen tegn til el skal komme[emoji848]
 
Jeg har 28-29 dagers sykluser (de siste etter fødsel var slike, før fødsel var det 28-34 dager men også regelmessig). Er i dag på dag 13 i syklusen.
Da er det snart EL på gang hos deg[emoji16] Kjenner det murrer Her, så ikke så lenge til her heller[emoji119]
 
Noen andre med ømme pupper rundt el? Eller rettere sagt kun en pupp[emoji23][emoji85] merker det murrer der nede men så usikker på om det er el eller bare kroppen som tuller. Som sagt har jeg uregelmessig mens, men ikke blødd noe nå siden sist mens[emoji106]
Her er venstre puppen mye hardere og mer øm enn høyre fra EL til IKM, men høyre er også øm.
 
Oppdatert
 
Tenker å starte testing etter EL i morgen :) spennende!
 
Back
Topp