***IKM uke 1***

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
*Mandag 29/12*
Kujenta

*Tirsdag 30/12*
2015blirÅRET, pp 15

*Onsdag 31/12*
Medexa, pp 14
lillemy_91, pp 4
Ønskebaby2015, pp 16

*Torsdag 01/01*
DarkRose, pp 6 (pp 4 etter MA)
Bkno4424552
Bina
Stolt Mamma

*Fredag 02/01*
GoGirl
Nekinna91, pp 3
mo9que
trinebeth, pp 8
Prøver15
Martz

*Lørdag 03/01*
Cascida
*Lykkeli*

*Søndag 04/01*
Tressin
Lilla86, pp 13
Enkefalos, pp 11 (pp 9 etter SA)
milla_84, pp 3
iiddaa91


:D gravid :D
Tressin
iiddaa91

:mad: TR :mad:
Kujenta
GoGirl
lillemy_91
2015blirÅRET
Cascida
trinebeth
DarkRose
milla_84
Bina
Lilla86
mo9que
Nekinna91
Stolt Mamma
Bkno4424552
Enkefalos
*Lykkeli*
Prøver15
Martz

o_O Passert IKM o_O

o_O Ikke oppdatert o_O
Medexa
Ønskebaby2015

Husk å gi beskjed i oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum:)
 
Last edited:
Hei på dere :) ikm torsdag 1/1. Det er da på 6 (pp4 etter MA). Måtte det bli en god start på året for oss :)
 
30.12 her pp 8 :)
 
IKM 2.januar PP 3 :)
 
Hei jenter
Min syklus er på 30-32 dager og i ifølge EL-kalenderen bør eggløsning skjemellom 17-19.12
Men igår og idag har jeg fått sånn slimete og uten farge utflod og sånn svak smerte på den ene siden av livmoren, ettersom jeg leste så kan det være tegn på EL.
Mannen er på en jobbreise helt til neste uka, er løpet kjørt for oss denne pp da? :(
Kan el skje nå selv om syklusen er på 30-32??? :(
 
Hei jenter
Min syklus er på 30-32 dager og i ifølge EL-kalenderen bør eggløsning skjemellom 17-19.12
Men igår og idag har jeg fått sånn slimete og uten farge utflod og sånn svak smerte på den ene siden av livmoren, ettersom jeg leste så kan det være tegn på EL.
Mannen er på en jobbreise helt til neste uka, er løpet kjørt for oss denne pp da? :(
Kan el skje nå selv om syklusen er på 30-32??? :(
Vanskelig å si om du ikke temper eller bruker eggløsningstester. Slikt slim kommer forskjellig hos de fleste. Med noen kommer det før el, noen ved el og noen etter el har vært. Hvilken syklusdag er du på nå?
 
Hei jenter
Min syklus er på 30-32 dager og i ifølge EL-kalenderen bør eggløsning skjemellom 17-19.12
Men igår og idag har jeg fått sånn slimete og uten farge utflod og sånn svak smerte på den ene siden av livmoren, ettersom jeg leste så kan det være tegn på EL.
Mannen er på en jobbreise helt til neste uka, er løpet kjørt for oss denne pp da? :(
Kan el skje nå selv om syklusen er på 30-32??? :(
Her er forresten et bilde av forskjellig utflod. Raden helt til høyre viser forskjellig utflod som er vanlig i forbindelse med eggløsning.
upload_2014-5-18_11-40-41.png
 
Vanskelig å si om du ikke temper eller bruker eggløsningstester. Slikt slim kommer forskjellig hos de fleste. Med noen kommer det før el, noen ved el og noen etter el har vært. Hvilken syklusdag er du på nå?

Jeg er på dag 13 av syklusen, hadde mensen 1.12
Utfloden ser ut som sist til høyre på bilder.
Ja skjønner det er vanskelig å si når man ikke tester etter el, og jo mer jeg prøver å finne ut på nette jo mer forvirret blir jeg
 
Jeg er på dag 13 av syklusen, hadde mensen 1.12
Utfloden ser ut som sist til høyre på bilder.
Ja skjønner det er vanskelig å si når man ikke tester etter el, og jo mer jeg prøver å finne ut på nette jo mer forvirret blir jeg
Det er godt mulig du har el nå eller kommer til å få den de nærmeste dagene. Dumt med mannen på reise.. når er han hjemme da?
 
Det er godt mulig du har el nå eller kommer til å få den de nærmeste dagene. Dumt med mannen på reise.. når er han hjemme da?

Ikke før 16.12 og vet ikke om han virkelig orker å sette inn aksjer etter 13 timers reise :(
Ja ja sånn er det bare denne pp
 
Ikke før 16.12 og vet ikke om han virkelig orker å sette inn aksjer etter 13 timers reise :(
Ja ja sånn er det bare denne pp
Det var dumt :/ Men er som sagt umulig å si sikkert uten tester og temping, så legg for all del inn aksjer mens han er hjemme :)
 
Back
Topp