Ikke en gang til!!

Vannmann76

Forelsket i forumet
UL i dag gikk ikke helt som forventet......

Jordmor synes hun så noe som ikke var helt som det skal

Men ungen lå så klønete til,som en liten ball, så hun klarte ikke å se helt tydelig.

Hun målte hodet og lårben til å være uke 16-17, ikke uke 18 slik jeg trodde,og hun mente kroppen var liten i forhold til hodet. I og med at jeg var på ul i uke 12 og fikk ny termin, så skulle den ha vokst i rett tempo til nå...

Men samtidig så sa hun at det kan være pga måten den lå på.

Skal tilbake imorgen for å ta en ny sjekk hos lege, samt fostervannsprøve.

Dette kan bare ikke skje!!! Måtte avbryte ettsvangerskap i uke 19 i fjor pga kromosomfeil, kan ikke tro at jeg kanskje må gjennom dette en gang til
 
nei og nei!
krysser fingrene for at alt er som det skal være.
 
ORIGINAL: T.W

Neeei...uff..håper virkelig ikke at det skjer igjen..
 
Jeg kvakk til når jeg leste at h*n lå som en ball,for min lille skatt var som en  ball når han ble født..(uke 17,død i uke 14)
Ånei ånei..håper det beste for deg..
 
Lykke lykke til så mye...ønsker for allt i verden at du får din lille skatt frisk og rask...
 
Klem til deg fra meg...


Uff så trist å høre...
Det var jo liv inni der da, sprella med både armer og ben.

Fikk du noen grunn til at det gikk galt?
 
krysser fingrene for at alt er som det skal imorgen. Må jo håpe på det beste. tenker på deg.
 
ORIGINAL: Julita

nei og nei!
krysser fingrene for at alt er som det skal være.

 
Signerer
 
ORIGINAL: go* mamma*n

krysser fingrene for at alt er som det skal imorgen. Må jo håpe på det beste. tenker på deg.
 
Så trist. [:(]
Men håper du får gode nyheter i mårra.
Klæm.
 
ORIGINAL: ~ savannah ~

Hvordan gikk det med deg? 

signerer
 
Ønsker deg all lykke til i morgen, håper det går kjempe fint!
 
Det gikk ikke bra

Legen fant mange ting som tyder på at barnet ikke er friskt.
Sannsyligvis både hjerneskade og hjertefeil. Dette ville blitt en veldig veldig syk baby, hvis den i det hele tatt ville overlevd sv.skapet.

Vi velger å avbryte svangeskapet etter lange samtaler med spesialister på sykehuset.Samme hvor vont det gjør i hjertet å ta denne avgjørelsen, så mener vi at det er det eneste rette å gjøre, både for vår og lille gull sin del.

Den gode nyheten er at neste gang vil vi få hjelp helt fra starten av. Vi vil benytte oss av preimplantasjonsdiagnostikk, som gjør at de kan sjekke at egget er friskt før det blir satt inn.
Legen mente at vi var spesielt utsatt siden dette er andre gangen vi må avbryte sv.skapet så sent uti. (uke 19 sist og uke 18 nå)Og han ønsker at vi skal slippe å måtte gå gjennom dette en gang til. Dette unner jeg ikke min værste fiende å oppleve!!
 
Ønsker deg all lykke til ..
Har selv mistet to ganger, og VET det ikke er morro...:(
 
 
 
Uff, kjempetrist og høre.

Håper virkelig alt går bra neste gang.

Sender en stor trøsteklem
 
[:(][:(][:(] så trist å høre
 
Utrolig trist å høre! Vet hvor vondt det gjør å miste en liten en i uke 19, men å oppleve det igjen... nei, jeg har ikke ord. Det er det jeg har gått rundt og sagt at jeg ikke hadde taklet. Heldigvis for oss er vår lille skatt frisk denne gangen, men det er helt umennesklig det du går gjennom nå. Søk all mulig hjelp både nå og senere. Neste svangerskap kommer til å bli tøft for deg, så krev å bli tatt på alvor og få masse kontroller så du klarer å finne roen. Godt å høre at de allerede har tilbudt dere det.
 
Jeg vet ikke hva jeg skal si, men sender deg alle mine varme tanker og alle klemmene jeg har å gi. Tilbyr en skulder å gråte på og noen som vil lytte hvis du trenger noen å snakke med.
 
Lykke til med den tunge jobben som ligger foran deg. Ta god tid til å ta farvel.
 
Tenker på deg, Maur
 
kjære deg, vannmann. huff så trist[:(] vet ikke helt hva jeg skal skrive.....
tenker på dere i denne tunge stunden, sender deg mange trøsteklemmer
 
dette var trist å høre.alle min etanker til deg som må gjennom
dette.mistet selv i uke 21 og det er helt forferdelig.
men du gjør det rette.lykke til.
 
ORIGINAL: go* mamma*n

kjære deg, vannmann. huff så trist[:(] vet ikke helt hva jeg skal skrive.....
tenker på dere i denne tunge stunden, sender deg mange trøsteklemmer

 
Signerer
 
ORIGINAL: Julita

nei og nei!
krysser fingrene for at alt er som det skal være.
 
Huff så trist, kjenner at eg er skikkelig lei meg på dine vegner.[:(][:(][:(]
Klem
 
Back
Topp