Igangsetting vs vanlig fødsel

Nov08juni10nov17?

Flørter med forumet
Den evige ventetid vil ingen ende ta... hadde termin 4.11 og prinsessa viser fremdeles ingen tegn til å ville ut...
hvordan er en igangsatt fødsel i forhold til de normale?
 
Det varierer like mye som naturlig igangsatte fødsler. Finnes ingen fasit, selv om de med dårlig erfaring ofte skriker høyest. Min begynte av seg selv, men stoppet igjen, så da ble den satt i gang, og det gikk veldig fint.
 
Enig med hun over! Jeg ble igangsatt sist, og håper å unngå det nå.. Det er vel det jeg trenger å si om saken:p
 
Jeg har prøvd begge deler, foretrekker klart den naturlige, men igjen, da var ungen mye mindre og fødselen mye kortere, så hadde jeg blitt igangsatt igjen hadde nok opplevelsen likevel vært bedre enn med første :)
 
Sniker fra Desember. Kun prøvd igangsatt fødsel ( et døgn med ballong var nok) og det er jeg IKKE redd for å gjøre igjen! I min barselgruppe tror jeg nok jeg hadde den «beste» og raskeste fødselen !
 
Hadde naturlig fødsel med første,som gikk raskt. Denne gangen gikk vannet,men ingen rier, så ble igangsatt med ballong. Fikk rier med en gang, og 4 cm åpn etter noen timer. Fikk da riestimulerende, men det tok innmari lang tid før 5 cm. Ville nok ha hatt naturlig fødsel fremfor igangsettelse! Og den ballongen var ekkel å få satt!
 
Hadde heldigvis så stor opning at alt de gjorde var å ta vannet så startet riene av seg selv [emoji3] det ble som en naturlig fødsel og det er jeg gla for [emoji3][emoji3]
 
Back
Topp