Igangsetting med innlegg

Bondetuppe

Blir kjent med forumet
Noen her som har blitt satt igang med innlegg? Som 2. Gangsfødende? Ble satt igang for 2 døgn siden. Først ballong som datt ut etter kort tid og deretter med piller. Hadde bra med rier i natt mn de var ikke effektive og de gå seg etter jeg fikk Paracet og annen smertestillende så jeg fikk sove noen timer. Nå vurderer de å prøve innlegg på meg istedenfor å fortsette med piller.. Noen erfaringer? De sier det kan gå veldig fort da så jeg er en smule skeptisk. Ble satt på drypp med førstemann og fikk jo sjokk hvor fort det gikk da.. Vil ikke få det sånn nå mn vil og gjerne bli ferdig!!
 
Her tok de bare vannet så var han ute på 2timer, så jar ingen erfaringer desverre :-/ Ønsker deg lykke til!
 
Her tok de bare vannet så var han ute på 2timer, så jar ingen erfaringer desverre :-/ Ønsker deg lykke til!
Takk for det. Det tok vannet sist etter dager med rier mn det hjalp ikke det heller..
 
Det tok sin tid med meg. Fikk ballong satt inn kl. 14. Den datt ut kl. 20. Inn for piller morgen etter. Tok ikke vannet fordi åpningen var for liten. Fikk inn piller i 2 dager uten særlig virkning. Så la de inn innlegg på lørdag kl. 15. Skjedde lite før vannet gikk 0230 natt til søndag mn fra da gikk det fra 0 til 100. Baby ute kl. 0819.
 
Det tok sin tid med meg. Fikk ballong satt inn kl. 14. Den datt ut kl. 20. Inn for piller morgen etter. Tok ikke vannet fordi åpningen var for liten. Fikk inn piller i 2 dager uten særlig virkning. Så la de inn innlegg på lørdag kl. 15. Skjedde lite før vannet gikk 0230 natt til søndag mn fra da gikk det fra 0 til 100. Baby ute kl. 0819.

Gratulerer [emoji4][emoji92]
 
Det tok sin tid med meg. Fikk ballong satt inn kl. 14. Den datt ut kl. 20. Inn for piller morgen etter. Tok ikke vannet fordi åpningen var for liten. Fikk inn piller i 2 dager uten særlig virkning. Så la de inn innlegg på lørdag kl. 15. Skjedde lite før vannet gikk 0230 natt til søndag mn fra da gikk det fra 0 til 100. Baby ute kl. 0819.

Gratulerer så masse med lille! :D:Heartred
 
Back
Topp