i morgen er det UL og bl.prøver.EXU? Endelig oppklaring!

prosjekt ivf

Betatt av forumet
Assistert-jentene
... enda mer mas fra meg....
Jeg har gjennomført ivf og forrige tirsdag var hcg på 71 (!) og det i 5+4. Var på UL og legen sa han bare kunne se at slimhinnen var tykk. Jeg innser jo veldig at dette veldig trolig er exu. Ingen blødninger ennå, men masse mensen kramper hele tiden. Denne helgen blir det å ligge på sofaen og bare vente på ny kontroll i morgen. UL og blodprøver 6+3 skulle vel oppklare det. Er veldig kjedelig å vente og føle seg dårlig til ingen nytte. Derfor ser jeg frem til i morgen, blir godt å få en avklaring!
 
Å så kjedelig! Håper på det beste for deg! klem❤
 
Lykke til i morgen uansett utfall. Håper inderlig du ikke har en exu, men det høres jo litt sånn ut [emoji17]
Men alt håp er vel ikke helt ute?
 
Idag var hCG 181ennå lavt og ennå uavklart om dette har sjangs til å gå bra. Ny kontroll på torsdag. Det er noe en ser i livmoren så exu er nesten utelukket heldigvis. Det lille de ser i livmoren ser ikke ut til å ha vokst på en uke, så sånn er det idag. Om hCG stiger til torsdag blir det ny kontroll over helgen. Jeg har jo et ørlite håp om at det skal gå bra, men siden alle odds er mot oss denne gangen så tør jeg ikke være så positiv. Vel vel en uke til med venting skal jeg vel klare
 
nå på dag 7+0 viste det seg at hcg sank til 119 og det ble Cytotec behandling. Det var skrekkelig vondt, men godt det er overstått. Vi prøver på nytt i september vil jeg tro det blir.
 
Leit at det gikk galt. Kjipt med sånne forløp.
 
Back
Topp