I dag var jeg hun sære gravide dama..

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
..som hadde med seg egen soyasaus når hun skulle ut og spise sushi [emoji14]

Skal sies at jeg har hatt lyst på sushi lenge, men fremdeles ikke funnet noe sted som har søt søyasaus. Så før vi skulle ut og spise var jeg innom en lokal asiabutikk og plukket opp en flaske :)
Mannen syntes det var driiitflaut, menmen

Får heller bare leve med at jeg var hun sære gravide i dag ;)
 
Hahaha [emoji23][emoji23] Fikk du lov til å nyte medbragt altså? [emoji23][emoji23]
 
..som hadde med seg egen soyasaus når hun skulle ut og spise sushi [emoji14]

Skal sies at jeg har hatt lyst på sushi lenge, men fremdeles ikke funnet noe sted som har søt søyasaus. Så før vi skulle ut og spise var jeg innom en lokal asiabutikk og plukket opp en flaske :)
Mannen syntes det var driiitflaut, menmen

Får heller bare leve med at jeg var hun sære gravide i dag ;)

Hehe. Hva med ponzusaus? Hadde dem ikke den? For det er jo en søt soyasaus. :) Deilig med sushi da, håper du koste deg!
 
Hahaha [emoji23][emoji23] Fikk du lov til å nyte medbragt altså? [emoji23][emoji23]
Tror ikke de så det først, men når det ble oppdaget bare lo de. Tror de syntes det var morsomt at jeg var sååå lysten på søt soyasaus at jeg hadde med selv

For ja, spurte jo først om de hadde :)
 
Hehe. Hva med ponzusaus? Hadde dem ikke den? For det er jo en søt soyasaus. :) Deilig med sushi da, håper du koste deg!
Koste meg masse ;)

Ponzusaus tror jeg ikke jeg har smakt, spennende! Men regner med at de hadde foreslått det når jeg spurte om de hadde søt soyasaus?
 
Trodde ikke man kunne spise sushi jeg. Men kan man, da skal jeg jammen få tak i noe!
 
Koste meg masse ;)

Ponzusaus tror jeg ikke jeg har smakt, spennende! Men regner med at de hadde foreslått det når jeg spurte om de hadde søt soyasaus?

Er bare vant til at de fleste har vanlig soyasaus og ponzusaus i tillegg, men kanskje ikke din restaurant hadde, ettersom du ikke fikk tilbudet? Ponzusaus er i utgangspunktet soyasaus tilsatt litt sukker, limejuice, frisk chili, koriander og hvitløk. Mange foretrekker denne, fremfor den vanlige soyasausen. Jeg er ikke så glad i søt soyasaus og unngår denne, mens mannen liker den veldig godt. Hør neste gang du er på en sushirestaurant. :)
 
Folk sier så mangt og det florerer jo av div råd etc, så ikke rart man blir skeptisk og tullete av alle påstander, meninger og synsinger :p
Nei, mye rart man skal høre. Men husker fra første at jeg hadde lest meg opp på det, så spiser sushi med god samvittighet :)
 
Trodde ikke man kunne spise sushi jeg. Men kan man, da skal jeg jammen få tak i noe!

Åh sushi var redningen min her i de første ukene. Det var nok mest den salte soyasausen, men bare å kunne spise noe raskt som ikke var brødmat, OG som fungerte på kvalmen - lykke!

Har begrenset det til mest standardbiter med laks, men hey, da får jeg sushi!
 
Back
Topp