I dag spurte min 3 år gamle datter

linusisvingen

Forumet er livet
for aller første gang om når vi skulle få en liten baby hjemme?  For det hadde hun sååå lyst på! (må har vært noen som har prata om det i barnehagen)

Hun skulle bare ha visst, gleder meg sånn til å fortelle henne det når den tid kommer!=)
 
Så kjekt! :) 

Jeg har fortalt det til min datter på snart 4.. Hun fikk se ultralydbilde idag også! :) hihi.. 
 
koselig:) Kommer nok til å bli overlykkelig når hun får vite det :D
 
Så gøy. Bestevenninna mi har termin om en liten måned, og junior på 2 koser alltid med magen hennes og vi prøver å forklare at det er en baby der. Tror ikke han forstår det helt, men når babyen er ute går det kanskje opp ett lys for han, så kanskje han forstår litt mer når min mage spretter fram :)
 
Her i gården er det masse spenning. Minstemann var veldig redd i begynnelsen for pappaen tullet med at babyen skulle banke han når han kom ut. Har nå klart å overbevise han om at det ikke kommer til å skje og nå legger han hodet inntil magen for å høre om babyen sier noe:-D Og eldstemann som nettopp er fyllt fem har fortalt at han er den eeeneste som skal skifte bleier å passe på babyen. Får se hvorlenge det varer:-D
 
jeg har fortalt min tre åring , hun synes det er veldig spennende
og gleder seg veldig til jul for vi har sagt at babyen kommer før jul
hun sitter allerede og tenker ut nevn på babyen så vi skriver ned noen å sså får vi nok se det er ikke alle som er så bra

 
Back
Topp