I dag forteller vi nyheten til familien :)

Bruker96tu

Betatt av forumet
Påskeharen har litt av en nyhet å komme med i dag :) Jeg er bare 9+0 i dag, men er skikkelig dårlig og kaster opp flere ganger om dagen. Er vanskelig å holde dette for meg selv så mye lenger. Når fortalte dere det? :)
 
Kjøresten fortalte det til foreldrene samme dag som vi fant det ut (svaaak strek ), jeg fortalte det noen dager senere :) Her er alle med på gleden fra første stund ;) Lykke til :)
 
Vi har bare fortalt det til min mor[emoji6] Har ikke planlagt når vi skal fortelle det til de andre.
 
Påskeharen har litt av en nyhet å komme med i dag :) Jeg er bare 9+0 i dag, men er skikkelig dårlig og kaster opp flere ganger om dagen. Er vanskelig å holde dette for meg selv så mye lenger. Når fortalte dere det? :)
Samme her [emoji4] hadde store planer om å ikkje seie noko før i veke 12, men måtte fortelle det i veke 7 allereide til foreldra våra pga oppkast og i veke 9 til søsken då forma var i bonn. Er no 10+4 [emoji4]
 
Svigers fikk vite det fra dag en av. Min mor og mine brødre fikk vite det denne uken da jeg var innlagt med lungebetennelse, tenkte det var på tide å fortelle det da. Mine brødre fikk vite det gjennom et påskeegg med ul bilde [emoji4][emoji4]
 
Masse lykke til :) sa det i uke 8 vi :)
 
Lykke til :) Vi skal fortelle det til familie etter tidlig ultralyd 26.april, er 12 uker to dager etter! Gleder meg så sykt til å se min mors reaksjon, da hun har hintet om barnebarn i et par år nå! Bare min søster som vet om det nå! Blir så godt å kunne endelig fortelle hele verden! Grunnen til vi ikke vil fortelle før er pga vi mistet sist, det var heller ingen da som visste det. Bare 11/12 dager igjen til tul!!
 
Mamma fikk vite det nesten med en gang, og svigers fikk vite det for en uke siden. Da var jeg 9 uker :) resten få vente litt til :)
 
Vi fortalte det til svigers i dag☺ gav de et påskeegg med noen babysokker oppi☺ de hoppet av glede og gav klemmer i fleng (og de er ikke sånne typiske klemmefolk)
 
Jeg fortalte det til moren min med en gang (4uker) men mannen min dro inn til Oslo samme dagen med kompiser og fortalte det til alle og moren min gjorde det samme! Så nå vet egentlig all familie og nærmeste venner. Er nå snart 8 uker så krysser fingrene for at alt går bra [emoji173]
 
Vi fortalte det til våre nærmeste i uke 6. Jeg fortalte det til sjefen for noen dager siden, og i dag fortalte vi resten av familiene våres. Så nå er hemmeligheten ute :happy: 11+1 så egentlig en uke for tidlig, men regner med at dette går bra:happy:
 
Er 11+2 i dag, men vi har ikke sagt det til noen enda. Skal til jordmor på tirsdag, så begynner kanskje å dele nyheten etter det. Føles på en måte fortsatt litt uvirkelig ut, så det føles rart å skulle dele det.
 
Sønnen vår på 7 år fikk vite det som den aller første, i påskeegget nå i påsken. Så nå har han fortalt foreldrene våre det, så kommer øvrig familie, venner og arbeidsgiver etterhvert i uken som kommer [emoji4] 10+3
 
Vi fortalte det til foreldrene hans og moren min på lørdag, og til faren min i går(på grunn av avstand, ville ikke ta det over telefon) :) Det ble tatt veldig godt imot hos alle sammen, mamma snakket nesten ikke om noe annet etter at vi hadde fortalt det :D
 
Back
Topp