hyttescrapping treff i østfold 27.-29. mars Vikti melding...

ORIGINAL: ThisIsAnfield

ORIGINAL: Martemamma

Jeg har veldig lyst til å være med!

Marte 22 år, samboer, 1 barn...


Ottestad i Hedmark, ved Hamar!!??[8|]

 
Jepps!
 
ORIGINAL: Martemamma

ORIGINAL: ThisIsAnfield

ORIGINAL: Martemamma

Jeg har veldig lyst til å være med!

Marte 22 år, samboer, 1 barn...


Ottestad i Hedmark, ved Hamar!!??[8|]


Jepps!

 
Kanskje vi sku tatt i veien sammen da!!??[8|]
 
Må bare finne ut om ei jobber den helga heller ikke!![;)]
 
ORIGINAL: Gammonbaby

Jeg har bestilt flybillett[:D]

Kommer til Oslo 10.40 fredag 27. mars, reiser søndag 29. mars kl 19.30[:)]

 
Hvis jeg har bil så kunne jeg jo timet det så jeg er på gardermoen når du er der, så kunne vi kjørt sammen derfra?
 
Vet ikke om jeg kan ta bilen enda da.
 
ORIGINAL: ThisIsAnfield

ORIGINAL: Martemamma

ORIGINAL: ThisIsAnfield

ORIGINAL: Martemamma

Jeg har veldig lyst til å være med!

Marte 22 år, samboer, 1 barn...


Ottestad i Hedmark, ved Hamar!!??[8|]


Jepps!


Kanskje vi sku tatt i veien sammen da!!??[8|]

Må bare finne ut om ei jobber den helga heller ikke!![;)]

 
Det kunne vi gjort!!
 
Jeg gleder meg, hva trenger vi av litt større ting??? er jeg heldig har Gazellen kommet hjem fra USA, PC har jeg jo og skriver har jeg som jeg kan ta med Jeg må vel finne fram noen bilder så jeg kan lage en LO, noe jeg aldri har gjort før. JEg håper vi kan dele litt på mat og drikkeutgifter. Sengetøy har vi men det er jo griet om man tar med trekk og sånn.. Dette blir topp...
 
stay up there
 
ORIGINAL: millamy

Jeg gleder meg, hva trenger vi av litt større ting??? er jeg heldig har Gazellen kommet hjem fra USA, PC har jeg jo og skriver har jeg som jeg kan ta med Jeg må vel finne fram noen bilder så jeg kan lage en LO, noe jeg aldri har gjort før. JEg håper vi kan dele litt på mat og drikkeutgifter. Sengetøy har vi men det er jo griet om man tar med trekk og sånn.. Dette blir topp...

 
Vi kan jo kanskje reise å handle sammen? Evt kan vi jo ta med litt hver..
 
Kanskje jeg skal prøve meg på min første LO jeg også da...
 
ORIGINAL: Martemamma

ORIGINAL: Gammonbaby

Jeg har bestilt flybillett[:D]

Kommer til Oslo 10.40 fredag 27. mars, reiser søndag 29. mars kl 19.30[:)]


Hvis jeg har bil så kunne jeg jo timet det så jeg er på gardermoen når du er der, så kunne vi kjørt sammen derfra?

Vet ikke om jeg kan ta bilen enda da.

 
Det hadde jo vært kjempefint!
 
hvor er det treffet skal være??
 
Hyttetur i oslofjorden, Fuglevik Rygge. Du er hjertlig velkommen.[:)]
 
popp opp
 
Tog, men det er jo østfoldbanen vi snakker om her så haike er kanskje lurt... thihi
 
ORIGINAL: mamma08julie

Hva er letteste for meg og Asil som kommer fra oslo? Jeg kjører ikke så jeg må nesten ta tog eller buss!

 
Om ei blir med (må høre om å få fri den fredagen først), så ska ei kjøre sammen med Martemamma, vi kan da kjøre min bil (har 9 seter) om ho vil kjøre den nedi Oslo (ei vil ikke kjøre i by`n), for da kunne vi ha hentet dere etter vi har hentet Gammonbaby på gardermoen!![;)]
 
ORIGINAL: mamma08julie

ORIGINAL: ThisIsAnfield

ORIGINAL: mamma08julie

Hva er letteste for meg og Asil som kommer fra oslo? Jeg kjører ikke så jeg må nesten ta tog eller buss!


Om ei blir med (må høre om å få fri den fredagen først), så ska ei kjøre sammen med Martemamma, vi kan da kjøre min bil (har 9 seter) om ho vil kjøre den nedi Oslo (ei vil ikke kjøre i by`n), for da kunne vi ha hentet dere etter vi har hentet Gammonbaby på gardermoen!![;)]



Oi det hadde vært kjempesnilt! men jeg kan  i hvertfall dra på gardemoen da! Får mannen til å kjøre meg dit! Så trenger dere ikke å reise inn til byen for min del![:D]

 
Da ska ei sikkert klare å kjøre også!! Har kjørt forbi Oslo, men ikke inne i Oslo, og det har ei ikke lyst til å prøve meg på heller!! Hater å kjøre på store nye steder!!
 
ORIGINAL: ThisIsAnfield

ORIGINAL: mamma08julie

ORIGINAL: ThisIsAnfield

ORIGINAL: mamma08julie

Hva er letteste for meg og Asil som kommer fra oslo? Jeg kjører ikke så jeg må nesten ta tog eller buss!


Om ei blir med (må høre om å få fri den fredagen først), så ska ei kjøre sammen med Martemamma, vi kan da kjøre min bil (har 9 seter) om ho vil kjøre den nedi Oslo (ei vil ikke kjøre i by`n), for da kunne vi ha hentet dere etter vi har hentet Gammonbaby på gardermoen!![;)]



Oi det hadde vært kjempesnilt! men jeg kan  i hvertfall dra på gardemoen da! Får mannen til å kjøre meg dit! Så trenger dere ikke å reise inn til byen for min del![:D]


Da ska ei sikkert klare å kjøre også!! Har kjørt forbi Oslo, men ikke inne i Oslo, og det har ei ikke lyst til å prøve meg på heller!! Hater å kjøre på store nye steder!!

 
Jeg kan kjøre litt i Oslo. Har bodd der, og kjørt litt så steder jeg kjenner kan jeg kjøre til...
Håper virkelig du får fri den fredagen ThisIsAnfield!!!
 
ORIGINAL: Martemamma

Jeg kan kjøre litt i Oslo. Har bodd der, og kjørt litt så steder jeg kjenner kan jeg kjøre til...
Håper virkelig du får fri den fredagen ThisIsAnfield!!!


Det håper ei og!! Pleier ikke å vør no problem hvis det ikke er no spesielt som ska skje i de tider!![:)]

Så fint du kan kjøre der da!! Kan godt bruke bilen min, for da har vi litt god boltreplass!! Kan jo trenges litt plass og, hvis man ska ha med seg en del saker!![8D][:D]
 
ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Hvorfor pokker flyttet jeg til Bergen? [>:]

 
Du får ta fly å komme!![8D][:D] 
Det ska jo Gammonbaby fra Danmark!![:D]
 
Eller du får ta benan fatt!! Om du starter nå, så når du sikkert fram til slutten av mars!![8D][:D]
 
ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

ORIGINAL: ThisIsAnfield

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Hvorfor pokker flyttet jeg til Bergen? [>:]


Du får ta fly å komme!![8D][:D] 
Det ska jo Gammonbaby fra Danmark!![:D]

Eller du får ta benan fatt!! Om du starter nå, så når du sikkert fram til slutten av mars!![8D][:D]

Hadde jeg bare hatt økonomi til det så.. [:-] Kan liksom ikke gå med alt scrappeutstyret, tenk om det begynner å regne? [:o]

 
737,- 27.3 tur retur bergen 0810 rygge 1330
905,- 27.3 tur retur Bergen 1745 Rygge 1330
 
KAn alle som kommer sende PM til meg... merk hyttetur
 
ORIGINAL: ThisIsAnfield

ORIGINAL: Martemamma

Jeg kan kjøre litt i Oslo. Har bodd der, og kjørt litt så steder jeg kjenner kan jeg kjøre til...
Håper virkelig du får fri den fredagen ThisIsAnfield!!!


Det håper ei og!! Pleier ikke å vør no problem hvis det ikke er no spesielt som ska skje i de tider!![:)]

Så fint du kan kjøre der da!! Kan godt bruke bilen min, for da har vi litt god boltreplass!! Kan jo trenges litt plass og, hvis man ska ha med seg en del saker!![8D][:D]

 
Hadde vært veldig fint å  bruke bilen din, for jeg tror sambo trenger våres...gleder meg så jeg altså!
 
Back
Topp