Hyl Og skrik.

Linnsi86

Glad i forumet
God morgen alle sammen.
Jeg lurer på: vesla er straks 10 mnd og har frem til no vært flink å sove på natten, men dette tok brått slutt da hun for ca 14 dager siden ble syk for første gang. Siden da har hun villet sovet med oss og ikke gått tilbake i sin egen seng. Vi får henne til å sovne i den men hun våkner etter 2-4 timer med hyl og da er det umulig å få henne tilbake. Hun finner kun roen inne hos oss. Nå sover hun hos oss om natten,men det er så masse makking, vi blir vekt, hun blir vekt, og ofte våkner hun i et hyl og det kan ta 1-2 timer før hun finner roen og sovner. Enda så mye vi trøster.
Opplever dere dette?
Mareritt? Tips?
 
God morgen alle sammen.
Jeg lurer på: vesla er straks 10 mnd og har frem til no vært flink å sove på natten, men dette tok brått slutt da hun for ca 14 dager siden ble syk for første gang. Siden da har hun villet sovet med oss og ikke gått tilbake i sin egen seng. Vi får henne til å sovne i den men hun våkner etter 2-4 timer med hyl og da er det umulig å få henne tilbake. Hun finner kun roen inne hos oss. Nå sover hun hos oss om natten,men det er så masse makking, vi blir vekt, hun blir vekt, og ofte våkner hun i et hyl og det kan ta 1-2 timer før hun finner roen og sovner. Enda så mye vi trøster.
Opplever dere dette?
Mareritt? Tips?

Hei,

Har dessverre ingen tips til deg for det er det samme her. Hun har endelig begynt å sovne i egen seng igjen (etter 3 uker), men i 23 tiden begynner hylingen og eneste som hjelper er samsoving. Selv når hun sover i samme seng kan hun våkne flere ganger ila natten hylende[emoji53] Vet ikke om det er mareritt, men hun sperrer helt og enn så lenge er det kun pupp som hjelper.
 
Har heller ikke så mange tips..kan jo bare være en fase..som går over. Her våkner han etter 1-2 timer og hyler, men hjelper med smokk, så er foreløpig ikke noe problem.. Lille her har ikke sovet en eneste natt i sin seng!!! Må ligge ved siden av han til han sovner, har prøvd å legge over i sprinkelseng, men da er det bare hyling og skriking. Så jeg gjør det lett..samsover.. men gruer meg til avvenning :-(
 
Back
Topp