Hvordan regne ut hvor langt man er på vei?

FrkB87

Forelsket i forumet
Marsboerne 20 18
Februarlykke 2022❄️
Ny her inne, og gravid for første gang[emoji4] Har lastet ned to apper ("gravid og barn" og Preglife"), og begge viser forskjellig. Første dag i siste mens var 27.mai. Rimelig sikker på at el var 12.juni (siste dag med el-slim hvertfall). Hvor langt er jeg på vei? [emoji4]
 
Hei [emoji4] gratulerer med spiren.
Kommer jo an på menstruasjonssyklusen din, men er den 28 dager så er du vel da 6+1 uker og termin 5.mars?[emoji4]
 
Hadde også første dag med mens 27 mai! Min syklus varierer med 25-28 dager. Så regner denne som 28 dagers, da er jeg 6+0 i dag. Bruker babyverden sin app og gyn sa også i går at jeg da var 5+6. Det betyr jo da 6+0 i dag[emoji4]
Ifølge babyverden er termin 6 mars, ifølge gyn er den 3 mars[emoji39]
 
Takktakk[emoji4] Veldig stas, så håper virkelig den sitter[emoji4] Forrige syklus var på 32 dager, og den før det var på 28[emoji12]
 
Sniker fra desember.

Preglife er forhåndsinnstilt på 40+2 (tror jeg det er) mens Norge regner 40+3. Endre det under innstillinger så blir det nok riktig :)

Jeg har regnet fra EL siden jeg hadde EL 4 dager senere enn "standarden". Om jeg skulle gått ut fra første dag i siste mens ville jeg vært 4 dager "for mye" på vei.
 
Sniker fra desember.

Preglife er forhåndsinnstilt på 40+2 (tror jeg det er) mens Norge regner 40+3. Endre det under innstillinger så blir det nok riktig :)

Jeg har regnet fra EL siden jeg hadde EL 4 dager senere enn "standarden". Om jeg skulle gått ut fra første dag i siste mens ville jeg vært 4 dager "for mye" på vei.
Om ting ikke har endret seg de siste 6 mnd. Er dette ikke helt rett.
Noen regnet 40+0, 40+1 noen plasser. Helse vest vet jeg regnet 40+2 da. og noen plasser regnet de 40+3. Vi ble aldeles tullerusk i desember 16 forumet. Da vi var flere med termin samme dag. Men vi var kommet forskjellig i svangerskapet.
 
Back
Topp